FANDOM

Onko siellä joku? Kuulen jonkun hiipivän huoneeni läpi. Ehkei sittenkään.
~ Ballora, Toinen yö

Ballora
FNAFSL Ballora and Minireena Models
'
Hahmo
Sukupuoli Nainen
Ammatti Lasten viihdyttäjä
Laji Animatronic-humanoidi
Aloitussijainti Ballora Gallery
Ensiesiintyminen Five Nights at Freddy's: Sister Location, Night 2
Ääninäyttelijä Michella Moss

Ballora on animatronic ja yksi seitsemästä vihollisista pelissä Five Nights at Freddy's: Sister Location.

Ulkonäkö Muokkaa

Kaikista animatroniceista sarjassa, Ballora on eniten ihmisen kaltainen animatronic. Muistuttaen todellista balleriinaa, hän pitää päällään sinistä bikiniä ja balettihametta, joka on koristeltu kultaisilla palloilla. Hänellä on vaalean ruusunpunaiset posket, jotka yhteensopivat hänen huulipunaansa, sinisiin hiuksiinsa ja sinisiin kynsiinsä. Hänen kulmakarvansa ovat ohuita ja vaaleansinisiä. Hän käyttää kultaisia helmikorvakoruja ja pitää helmitiaraa päällään, joka tekee hänestä yksi koristelluimmista hahmoista sarjassa.

Useamman ajan pelissä, Ballora pitää asentonsa seuraavanlaisena: hän pitää kätensä päänsä yläpuolella ja silmät kiinni. Kuitenkin, hänen silmäänsä voidaan nähdä silloin tällöin (useimmiten hyökkäyksissä). Hänen silmänsä ovat näennäisesti pieniä ja violetin värisiä. Hänen silmäluomensa ovat myös sinisen värisiä.

Käytös Muokkaa

180-3

Ballora hyökkää pelaajaa.

Ballora on aktiivinen vain Ballora Galleryssa (Balloran ensisijainen huone), toisessa yössä. Tuon yön tärkein pointti on ryömiä Ballora Gallerysta "Breaker" huoneeseen (kytkin huone) taskulampulla, välttäen Balloraa. Balloran asennon takia hän ei voi nähdä pelaajaa huoneessa, mutta voi kuulla hänet. Pelajan täytyy erityisesti kiinnittää huomiota Balloran melodiaan, jota hän soittaa huoneessaan: mitä kovempana melodia kuuluu, sitä lähempänä Ballora on pelaajaa. Jos pelaaja kulkee huonetta kuuntelematta melodiaa, Ballora lopulta hyökkää kohti pelaajaa ja peli päättyy.

Triviaa Muokkaa

  • Ballora on yksi animatroniceista, joka on jokseenkin ihmisen näköinen.
  • Syy, miksi Ballora ei voi nähdä pelaajaa Ballora Galleryssa, on todennäköisesti se, että hän pitää aina silmäänsä kiinni asentonsa vuoksi.
    • Balloran silmät ovat auki ainoastaan, kun hän hyökkää pelaajan, tai neljännessä yössä, kun pelaaja on jonkin jousilukko puvun sisällä, jolloin Ballora "kauhaistaan" (eng. scooped).

Pelaaminen Muokkaa

Sekalaiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki