FANDOM

Tässä on Ballora Gallery, joka kannustaa lapsia liikkumaan ja nauttimaan pizzasta.
~ HandUnit ensimmäisessä yössä

Ballora on Stage

Ballora Gallery on sali, joka sijaitsee Circus Baby's Entertainment and Rental -paikan vasemmalla puolella, pelissä Five Nights at Freddy's: Sister Location. Tässä salissa esiintyy Ballora ja hänen Minireenansa.

Toisen yön aikana, sen jälkeen kun pelaaja on torjunut Bidybabit, Circus Baby ohjeistaa pelaajaa jättämään HandUnitin ohjeet huomiotta, ryömimään hitaasti ja hiljaa Ballora Galleryn kautta päästäkseen Breaker Roomiin. Pelaajalla on kuitenkin mahdollisuus ryömiä nopeasti, kunhan hän muistaa pysyä paikallaan, kun Ballora on lähellä, joka havaitaan hänen musiikin äänenvoimakkuudestaan. Sen jälkeen kun pelaaja on uudelleenkäynnistanyt järjestelmät Breaker Roomissa, Ballora kuulee pelaajan ryömivän takaisin, ja hänelle alkaa herätä epäilyksiä. Pelaaja voi tästä huolimatta ryömiä turvallisesti pois salista, eikä hänen tarvitse tämän jälkeen palata Ballora Galleryyn.

Triviaa Muokkaa

  • Kolmannessa yössä pelaaja voi nähdä Minireenat lavalla kantamassa Balloran vartalonosia.
    • Viidennessä yössä lavassa näkyy kuitenkin varjokuva roikkuvasta ruumiista. Tämä esiintyy myös Funtime Auditoriossa.
  • Ballora Gallery on yksi huoneista paikassa, johon pelaaja pääsee vain yhdessä yössä. Toinen näistä on Breaker Room.
  • Breaker Roomissa näkyvän paneelin mukaan, Ballora Galleryssa on polku, joka johtaisi käytäviin neljännestä pelistä.

Tulossa pian...

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki