FANDOM

Hei siellä.
~ Bidybab, Toinen yö

Bidybab
Bidybabs
'
Hahmo
Sukupuoli -
Ammatti Lasten viihdyttäjä
Laji Animatronic-humanoidi
Aloitussijainti Circus Gallery
Ensiesiintyminen Toinen yö
Ääninäyttelijä Zehra Jane Naqvi

Bidybabit ovat osa pientä animatronic ryhmää pelissä Five Nights at Freddy's: Sister Location. Ne ovat aktiivisia ainoastaan toisessa yössä.

Ulkonäkö Muokkaa

Bidybabit ovat pieniä, vauvan kaltaisia animatroniceja, jotka ovat haalean kellanruskeat väriltään. Kumpaakin kahdesta niistä on eriväriset silmät - yhdellä on vaaleanvioletin väriset silmät ja muilla sinivihreän väriset silmät. Niillä on kolmion muotoiset oranssin väriset nenät ja pienet neliönmuotoiset hampaat. Niillä on oranssin väriset alahuulet sekä silmäluomet. Ne ovat viisisormisia ja niillä on pienemmät korvat ja metallinappi keskellä rintaa. Ne ovat myös avojalkaisia.

Käytös Muokkaa

Bidybab on aktiivisena vain toisessa yössä, Circus Galleryssa. Kun HandUnit uudelleenkäynnistää paikkaa, pelaajan täytyy piiloutua pöydän alle ja sulkea ovi, kunnes virta palautuu. Pelaajan ollessa pöydän alla, Bidybab tulee huoneeseen ja kurkistaa pöydän rei'istä sisälle. Kurkistelun jälkeen se yrittää avata ovea, joka suojaa pelaajaa, arvellen siellä olevan joku, ja päästäkseen sisään. Pelaajan tehtävänä on pitää ovea kiinni niin kauan, kunnes Bidybab luovuttaa. Jos pelaaja ei pidä ovea kiinni, Bidybab säikyttää tämän ja peli on ohi.