FANDOM

Everyone, please stay in your seats.

Circus Baby
FNAFSL Baby and Bidybabb Models
'
Hahmo
Sukupuoli Nainen
Ammatti Lasten viihdyttäjä
Laji Animatronic-humanoidi
Aloitussijainti Circus Gallery
Ensiesiintyminen Five Nights at Freddy's: Sister Location
Ääninäyttelijä Heather Masters

Circus Baby, tunnetaan myös yksinkertaisella nimellä Baby, on yksi seitsemästä animatroniceista pelissä Five Nights at Freddy's: Sister Location.

Ulkonäkö Muokkaa

Baby on naispuolinen animatronic, joka kokonaisuudeltaan muistuttaa hieman pelleä. Hänellä on kullanruskeat hiukset, joissa on korkeat letit molemmin puolin päätä, ja jotka on kiinnitetty sinisillä kuminauhoilla. Hänellä on kirkkaan vihreät silmät, pitkät ripset ja lyhyet, siniset kulmakarvat. Hänen suussaan leveä hymy, paljastaen pienet, litteät hampaat sisältä. Babyn suu on myös kehystetty ohuilla, punaisilla huulilla. Hänen poskensa ovat suuret, pyöreät ja punaiset, ja hänen nenänsä on myös punainen, mutta hieman nurin käännetty ja suippo.

Babyn keskivartalossa on pieni, metallinen tuuletin oranssin kolmion ympäröimänä. Hänen raajansa ovat hopeista segmenttiä, suorakaiteen muotoisia ja käsissä on punaiset kämmenet. Hänen sormensä kärjissä on pallonivel, joka ei ole suljettu, paljastaen kiiltävää hopeaa sisimmässä; tämä on osa koneistoa, joka voi paisuttaa ilmapalloja. Hänen polvensa ovat pyöreät, kiiltävät ja joissa on hopeat korkit.

Pelaaminen Muokkaa

Minipeli Muokkaa

Extra valikko Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki