FANDOM

Etsitkö Nightmare -tilaa tai Extra -valikkoa?

Yö 1 | Yö 2 | Yö 3 | Yö 4 | Yö 5 | Yö 6 | Yö 7

CN
Latest

Ensimmäisen pelin Custom Night.

Custom Night on pelin seitsemäs ja viimeinen yö. Siinä pelaaja voi säätää animatronicien A.I. -asetuksia (vähintään 0, enintään 20). Kun pelaaja on voittanut tämän yön, hän saa potkut.

PelaaminenMuokkaa

0-0-0-0Muokkaa

Jos pelaaja asettaa jokaisen animatronicin kohdalle 0, ne eivät liiku lähes lainkaan. Bonnie ja Chica vain liikkuvat lavalta yön edetessä, Freddy Fazbear ei liiku lainkaan (ellei virta lopu) ja Foxy tulee pois Pirate Covesta vain harvoin.

Freddy FazbearMuokkaa

Asetuksista huolimatta Freddy on aina epäaktiivisin kaikista neljästä animatronicista; hän on uskomattoman epäaktiivinen, mikäli pelaaja asettaa tämän kohdalle 1 tai 2. Mikäli pelaaja asettaa tämän kohdalle 7, 8, 9, 10, 11 tai 12, hänestä tulee vähitellen hyvin vaarallinen. Mikäli pelaaja asettaa 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 tai 20, hän on aktiivisimmillaan.

Vaikka Freddyn asetuksiksi laittaisi "0", hän voisi silti tappaa pelaajan, mikäli virta loppuu.

Bonnie ja ChicaMuokkaa

Bonnie ja Chica käyttäytyvät hyvin samalla tavoin. Vaikka heille asettaisi täysin samat luvut, Bonnie olisi silti Chicaa aktiivisempi. Syy tälle ei ole tiedossa.

FoxyMuokkaa

TriviaaMuokkaa

  • Joidenkin huhujen mukaan, jos animatronicien A.I.:ksi asettaa 0/6/6/6 tai 6/6/6/6, pelaaja näkisi keittiön. Tämä on todistettu vääräksi.

CN2
Hqdefault

Toisen pelin Custom Night.

Custom Night on Five Nights at Freddy's 2:n seitsemäs ja viimeinen pelattava yö. Kuten ensimmäisessäkin pelissä, pelaaja voi muuttaa animatronicien A.I. -asetuksia.

Marionetten A.I. -asetuksia ei voi muuttaa, koska tämän liikkeet riippuvat siitä, mitä pelaaja tekee, toisin kuin muiden animatronicien.

StrategiatMuokkaa

TriviaaMuokkaa

  • Tässä yössä pelataan Jeremy Fitzgeraldin sijaan Fritz Smith -nimisellä hahmolla.
  • Mangle esiintyy Ladies' Night -tilassa, vaikka Phone Guy on sanonut hänen olevan miespuolinen. Tämä tosin saattaa johtua siitä, että Mangle on vain vaikeuttamassa tasoa.
  • Lappu, jonka pelaaja saa yön lopussa, on vain muokattu versio tästä.

CN4

Vaikka pelissä ei ole Custom Nightia, siinä on kuitenkin seitsemäs yö, nimeltään Nightmare. Se avautuu kuudennen yön jälkeen kuten Custom Night edellisistä peleistä. Sinne pääsee Extra-valikon kautta.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki