FANDOM

Etsitkö West Hallia, toisen pelin Main Hallia, kolmannen pelin CAM 04:ää tai neljännen pelin Right Hallia?
EastHall a
EastHall b
Cam4b

East Hallin sijainti kameroissa.

East Hall (suom. Itäinen halli, Itähalli tai Itäinen käytävä) on käytävä pelissä Five Nights at Freddy's. Se sijaitsee kameroissa 4A ja 4B. Chica on siellä usein. Myös Freddy Fazbear esiintyy siellä myöhempinä öinä. Siellä voi nähdä kuvat Freddystä, Bonniesta ja Chicasta, jotka voivat pienellä todennäköisyydellä muuttua itkevien lasten kuviksi. Käytävän nurkka kamerassa 4B näyttää joskus Rules for Safety (suom. Säännöt turvaallisuudelle)- kyltin paikalla uutislehden paloja, joissa kerrotaan The Missing Children Incident- tapaturmasta, joka on aiheuttanut viimeaikoina huonoa mainetta Freddy Fazbear's Pizzalle.
Latest-5

Chica East Hallissa (valaistu kuva)

Itäinen käytävä on pimeä käytävä, joka on hädintuskin valaistu yhdellä lampulla, ja lattiaa tuskin näkeekään. Tähtikoristeita ja johtoja roikkuu katonrajasta. Kolmessa animatronicin kuvassa on isokirjaimiset tekstit EATING TIME!, FUN TIME! ja PARTY TIME!.

TriviaaMuokkaa

Latest-6
  • Säännöt Rules for Safety-kyltissä ovat seuraavat:
  • Älä juokse.
    • Älä huuda.
    • Älä kilju.
    • Älä kakkaa lattialle.
    • Pysy lähellä äitiä.
    • Älä koske Freddyyn.
    • Älä lyö.
    • Lähde ennen pimeää.
  • Itäisessä käytävässä Freddyn normaalit silmät näkyvät. Ne eivät jostain syystä näy muualla kuin Itäisessä käytävässä ja Toimistossa.
  • Voit nähdä toisessa East Hall kamerassa itkeviä lapsia julisteissa.

Katso myösMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki