FANDOM

"Eggs Benedict" on HandUnitin antama lempinimi pelin Five Nights at Freddy's: Sister Locationin protagonistille. Eggs on työntekijä Circus Baby's Entertainment and Rentallissa, ja huoltaa animatronicia seuraavaa päivää varten. Eggs Benedictiä auttaa HandUnit ("KäsiYksikkö"), robotti joka on ohjelmoitu auttamaan pelaajaa. Eggs Benedict kuolee pelin oikeassa lopussa.

"Eggs Benedict"
Eggs Benedict Silhouette
250
Hahmo
Sukupuoli Mies
Ammatti Yötekniikko
Laji Ihminen
Aloitussijainti Hissi
Ensiesiintyminen Ensimmäinen yö
Ääninäyttelijä

LuonneMuokkaa

Eggs ei näytä ulkoisa luonteitaan esim. äänellä. Häntä näkee pelin oikeassa lopussa, kun hänen sisälmyksensä otetaan Scooping Roomissa pois ja hänen ihoa käytetään Ennardin "pukuna". Tällöin Ennard avaa silmänsä, jotka huomataan muuttuneen violetiksi.

TriviaaMuokkaa

  • Peilikuva Eggs Benedictistä oikeassa lopussa on oikeastaan musta versio Rick Astleysta hänen vuoden 1987 musiikkivideosta "Never Gonna Give You Up".
  • Eggs on ensimmäinen protagonisti pelisarjassa joka kuolee kanoonisesti pelissä - tai toinen mikäli pelissä Five Nights at Freddy's 4 kuudennen yön jälkeen esiintyvässä "minivideossa" oleva itkevä lapsi olikin pelin protagonisti ja tapaturma ei ollutkaan The Bite of '87.
  • "Eggs Benedict" on HandUntille mahdoton kirjoittaa, sillä sen näppäimistöstä puuttuu B-kirjain.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki