FANDOM

Extravalikko

Extra -valikko on valikko peleissä Five Nights at Freddy's 3 , Five Nights at Freddy's 4 ja Five Nights at Freddy's: Sister Location. Se avautuu pelaajan voitettua viidennen yön. Valikosta pelaaja voi katsoa jokaisen animatronicin kuvamateriaalia, minipelejä, animatronicien hyökkäysanimaatioita ja avata huijausvalikon (jonka kautta hän voi tehdä pelistään helpompaa). Lisäksi neljännessä pelissä Extra -valikosta voi myös avata ylimääräisen 20/20/20/20 -tilan.

Extravalikko tekee ensiesiintymisen pelissä Five Nights at Freddy's 3. Siellä pelaaja voi tarkastella animatroniceja, niiden hyökkäyksiä ja päästä minipeleihin. Valikossa on myös huijauksia, jotka helpottavat peliä.

Triviaa Muokkaa

  • Pelin extra -valikosta ei voi katsoa Phantom Manglen kuvia. Tämä johtuu luultavasti siitä, ettei Phantom Manglesta ole saatavilla "kokonaisia" tai "valmiita" kuvia.
  • Aggressive -huijauskomento tekee pelistä vaikeamman.
  • Mobiiliversiossa extra -valikossa ei ole minipelejä eikä hyökkäysanimaatioita.

Extravalikko esiintyy myös pelissä Five Nights at Freddy's 4, ja siinä on suunnilleen samat ominaisuudet kuin kolmannen pelin extrassa. Siellä voi myös avata "Nightmaretilan", joka avataan kuudennen yön voittamisen jälkeen. Valikossa on Halloweenpäivityksessä myös "haasteita", jotka vaikeuttavat peliä. Haasteita ovat:

Extravalikko tekee paluun pelissä Five Nights at Freddy's: Sister Location. Siinä voi katsoa Circus Baby's Entertainment and Rentallin sinikopiota sekä Babyn, Funtime Foxyn, Funtime Freddyn ja Balloran sinikopioita.

"Eksoottinen voikori"Muokkaa

Väärän lopun voittamisen jälkeen pelaaja saa extravalikkoonsa korin täynnä eksoottista voita. Se tulee HandUnitin viidennessä yössä pelaajalle antamasta nimestä "Exotic Butters". Kun tätä koria klikkaa, kuuluu HandUnitin ääni "Exotic Butters".
Exotic Butters 1
Exotic Butters

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki