FANDOM

I hacked Scott's site and will release the full version of FNAF World tonight at exactly 6 pm (CST). Don't try to stop me.
~ lolz_hax

I mean it. I'm going to release it tonight at 6 pm (CST). Take me seriously. You'll be sorry. I will post the link right here.
~ lolz_hax

Trollfnaf world

Pelin päävalikko.

FNaF World: Halloween Edition on 28. lokakuuta 2015 julkaistu peli, jonka kehitti Scott Cawthon.

Hieman sen ilmestymisen jälkeen fnafworld.com -sivustolle ilmestyi teksti, jossa lolz_hax -niminen "hakkeri" (joka on oikeasti Scott Cawthon) kertoi saaneensa FNAF Worldin tiedostot ja että aikoisi julkaista pelin. Hieman myöhemmin sivuille ilmestyi linkki GameJolt-sivulle, josta pelin sai ladattua. Pian saatiin selville, ettei peli ollut oikeasti FNAF World, vaan hieman muunneltu versio Scottin aiemmasta pelistä Fighter Mage Bard.

Scott poisti pelin latauslinkin pian sen ilmestymisen jälkeen.

Vaikeustasot Muokkaa

MenuFNAFWORLDhalloweenedition

Pelissä on kolme vaikeustasoa, joita voi säätää "SELECT YOUR CLASS"-valikosta. Ne vaihtavat pelihahmoa:

  • Helppo – Tällä vaikeustasolla pelihahmona on Freddy. Pelatessa Freddyn päähyökkäys on nimeltään "Bite" (Puraisu).
  • Keskitaso – Tällä vaikeustasolla pelihahmona on Bonnie. Pelatessa Bonnien päähyökkäys on nimeltään "Claw" (Raatelu).
  • Vaikea – Tällä vaikeustasolla pelihahmona on Chica. Pelatessa Chican päähyökkäys on nimeltään "Flap" (Siivenlyönti).

Esineet Muokkaa

Halloween attacks

Liikkeet.

Pelissä on useita kerättäviä esineitä, jotka voivat olla joko liikkeitä, joita käytetään taisteluissa tai "taikoja", jotka auttavat pelaajaa taisteluissa.

Viholliset Muokkaa

Pelin viholliset ilmestyvät satunnaisesti pelaajan kävellessä ympäriinsä. Ne ovat parodioita Five Nights at Freddy's -pelien hahmoista (esim. Ball Boy, Redbear, Purplegeist ja Tangle).

Galleria Muokkaa

Alla on galleria kaikista pelin vihollisista.

Triviaa Muokkaa

  • Jos pelaaja vain tuijottaa eikä tee mitään päävalikossa 10 sekuntiin, tämä musiikki alkaa kuulua.
  • Pelin hahmo Madjack muistuttaa Donkey Kong 64-pelin hahmoa nimeltä Mad Jack.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki