FANDOM

Five Nights at Freddy's: Sister Location

250px-Five Nights at Freddy's-Sister Location
Alusta(t) Windows
Pelimoottori Clickteam Fusion 2.5
Kehittäjä Scott Cawthon
Lajityyppi Point and Click
Teema(t) Kauhu
Tila Yksinpeli
Tyyppi Indie
Julkaisupäivämäärä(t) 7. lokakuuta 2016
Lataus Steam
Edeltäjä Five Nights at Freddy's 4

Five Nights at Freddy's: Sister Location on Scott Cawthonin kehittämä Five Nights at Freddy's -pelisarjan viimeinen ja tuorein osa. Peli julkaistiin Steamiin 7. lokakuuta 2016.

Tiivistelmä Muokkaa

Tervetuloa Circus Babyn Pizza maailmaan, jossa perheen hauskuus ja vuorovaikutteisuus ylittää kaiken minkä olet nähnyt *muissa* pizzapaikoissa! Huippuluokan animatronic-viihdyttäjät, jotka tyrmäävät lapsistanne sukat alta, yhtä hyvin kuin mukautettu pizzantarjoilupalvelu, mikään juhla ei ole täydellinen ilman Circus Babya ja sen jengiä!

Nyt palkataan: Yö-teknikkoa. Vaatimukset: täytyy kyetä toimimaan ahtaissa paikoissa ja käynnissä olevien koneiden lähettyvillä. Yhtiö ei ota vastuuta mahdollisista vastoinkäymisistä tai kuolemasta.

Pelaaminen Muokkaa

Toisin kuin neljässä ensimmäisessä pelissä, joissa pelaaja toimi yövartijana ja suoritti joka yö samaa rytmiä, tässä pelissä pelaaja toimii robottien huoltajana ja joutuu suorittamaan joka yö erilaisia tehtäviä. Pelaajan varsinainen tehtävä on saada robotit valmiiksi ennen seuraavaa esiintymiskertaa. Apuna tehtävissä esiintyy "henkilökohtainen avustaja" HandUnit, joka antaa toimintaohjeita pelaajalle kaiuttimien välityksellä.

Pelissä on kaksi loppua: Oikea loppu (Real Ending) ja salainen loppu (Secret Ending), joista molemmat haarautuvat vasta viidennessä yössä.

Teaser -kuvat (tekstit suomennettu) Muokkaa