FANDOM

FNAF Novel

Five Nights at Freddy's: The Silver Eyes on Scott Cawthonin ja Kira Breed-Wrisleyn kirjoittama romaani, joka perustuu Five Nights at Freddy's -peleihin. Romaani seuraa nuorta Charlotte -nimistä naista, joka saattaa yhteen vanhat lapsuudenystävänsä koko kaupunkia järkyttäneen tragedian vuosipäivänä. Kirja julkaistiin 17. joulukuuta 2015.

JuoniMuokkaa

On kulunut päivälleen 10 vuotta Freddy Fazbear's Pizzan murhista, ja Charlotte (lyhyesti "Charlie") on kuluttanut kaikki nämä vuodet yrittäen unohtaa asian. Hänen isänsä oli Freddy Fazbear's Pizzan omistaja ja rakentanut kaikki sen aikuisen kokoiset maskottirobotit, ja nyt Charlie palaa kotikaupunkiinsa saattaakseen yhteen vanhat lapsuudenystävänsä.

Uteliaisuus johdattaa Charlien ystävineen takaisin vanhaan pizzeriaan. Se on piilossa ja eristyksissä, mutta pyörii yhä. He löytävät tien sisään, mutta asiat eivät todellakaan ole kuten joskus ennen: neljä maskottia, jotka olivat ennen viihdyttäneet lapsia, olivat muuttuneet. Maskoteilla on synkkä salaisuus ja murhanhimoinen käytös...

TriviaaMuokkaa

  • Scott on vahvistanut, että kirja ei kuulu pelien kaanoniin.
  • Kirja maksaa $10.79 Amazonissa.

Aiheesta muualla Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki