FANDOM

FNaFTTO

Five Nights at Freddy's: The Twisted Ones on toinen Scott Cawthonin ja Kira Breed-Wrisleyn kirjoittama kauhuromaani. Se on jatkoa kirjalle Five Nights at Freddy's: The Silver Eyes. Romaanissa seikkailee The Silver Eyes -kirjasta tuttu päähenkilö Charlie, joka "vetäytyi takaisin isänsä pelottavien luomuksien maailmaan", yrittäen siirtyä eteenpäin. Kirja julkaistiin 27. kesäkuuta 2017.

Juoni Muokkaa

Freddy Fazbear's Pizzan kauhistuttavista tapahtumista on kulunut vuosi, ja Charlie yrittää epätoivoisesti siirtyä eteenpäin. Vaikka jännitys uudesta koulusta ja uudesta alusta hermostuttavat Charlieta, painajaiset Naamioituneesta Murhaajasta ja Neljästä Hirvittävästä Animatronic-Nukesta kummittelevat häntä edelleen. Charlie luulee koettelemuksensa olevan ohi. Mutta kun hänen koulunsa läheltä löydetään joukko ruumiita, jotka vaikuttavat häiritsevän tutuilta, hän tuntee vetäytyvän takaisin isänsä pelottavien luomuksien maailmaan. Jotain kieroutunutta on ajaamassa Charlieta takaa, ja jos se tällä kertaa löytää hänet, se ei päästä häntä irti.

Triviaa Muokkaa

  • Nightmare ei ole kirjan juonessa mukana, vaikka hän esiintyykin kirjan kannessa.
  • The Twisted Ones on ensimmäinen kirja, jossa animatronicit eivät kuulu Five Nights at Freddy's -sarjan peleihin. Kirjassa ne esitellään "vääristyneinä" versioina Freddystä, Bonniesta, Foxysta, ja uudesta animatronic-sudesta.