FANDOM

Mangle "Tiedät, mitä käy jos hän saa sinut kiinni..."

Tämä sivu sisältää paljon spekulaatiota. Muista se lukiessasi sivua.
Lisäämme sivulle parhaan mahdollisen tiedon, kunhan parempia todisteita on saatavilla.

Kiitos!

Stage01 Minigame

FredBear's Family Diner oli Phone Guyn mukaan "vanhempi sijainti", eli paikka ennen toisen pelin pizzeriaa.

FredBear's Family Dinerissa oli luultavasti vain kaksi animatronicia, FredBear ja Spring Bonnie. Nämä kaksi hahmoa olivat mitä todennäköisimmin vanhemmat versiot Freddy Fazbearista ja Bonniesta.

Historia Muokkaa

Tällä hetkellä FredBear's Family Dineristä ei tiedetä paljoa, mutta on mahdollista, että Bite of '87 tapahtui juuri siellä.

Five Nights at Freddy's 2:ssa selviää, että oli "joku vanhempi sijainti, jonka nimi oli Fredbear's Family Diner tai joku sellainen", kun Phone Guy kertoo tämän. Paikka suljettiin jokin aika sitten hämärien tapahtumien johdosta.

Five Nights at Freddy's 3:ssa FredBear's Family Diner esiintyy mahdollisesti Stage01 -minipelissä.

Lopulta pelissä Five Nights at Freddy's 4 pelaaja näkee tapaturman, jonka ollaan spekuloitu olevan Bite of '87. Jos tämä on totta, neljännen pelin protagonisti on tapaturman uhri ja FredBear sen aiheuttaja. Täten yksi koko pelisarjan isoimmista mysteereistä olisi ratkaistu.

Maskotit Muokkaa

Vaikka niistä ei tiedetäkään kovin paljoa, FredBear's Family Dinerissä on vain kaksi maskottia. Molemmat muistuttavat paljon Freddyä ja Bonnieta, mutta ovat kultaisen värisiä. Näiden kahden maskotin ei olla vahvistettu olevan Golden Freddy ja Springtrap, mutta he todennäköisesti ovat.

Fredbear Muokkaa

Spring Freddy Chomping

Fredbear lavalla.

Fredbear on mahdollisesti Freddy Fazbearin varhainen versio sekä Fredbear's Family Dinerin päämaskotti ja keulakuva. Hän on kultaisen värinen karhumaskotti, jolla on violetti hattu ja rusetti sekä kaksi mustaa nappia vatsassaan. Hänellä on harmaat "metalliset" silmät, jäykät kädet ja jalat, kuutiomainen ruskea kuono, pienet ruskeat pupillit, pyöreät korvat ja keltaisen värinen pyöreä vatsa. Hänen päänsä näyttää olevan jaettu kahteen osaan, samankaltaisesti kuin vanhalla Chicalla toisesta pelistä. Freddy Fazbearin tavoin hän pitää oikeassa kädessään mikrofonia. Hän vaikuttaa pidemmältä kuin Spring Bonnie.

Hän on vastuussa tapaturman (mahdollisesti Bite of '87:n) aiheuttamisesta. Tapaturmassa neljä vanhempaa poikaa työntää pienen itkevän pojan, pelin protagonistin, Fredbearin suuhun tämän laulaessa. Itku aiheutti Fredbearissa virheen ja pikkupojan pää jäi jumiin Fredbearin suuhun. Laulavan maskotin leuat murskaavat pojan pään (tai mahdollisesti ainoastaan otsalohkon, mikäli kyseessä on Bite of '87).

Fredbearia, toisin kuin Spring Bonnieta, ei koskaan löydetty eikä käytetty Fazbear's Fright -kauhutalossa ravintolan sulkemisen jälkeen. Fredbearin puku oli luultavasti jo täysin kadonnut toisen pelin tapahtumien aikana. On mahdollista, että Fredbear hävitettiin tapaturman jälkeen.

On spekuloitu, että Fredbear ja Golden Freddy ovat sama hahmo; molemmat ovat kultaisen värisiä karhuhahmoja, jotka muistuttavat Freddy Fazbearia ja ovat epäkunnossa. Jotkut puolestaan eivät usko tätä, sillä Fredbearilla ja Golden Freddyllä on eriväriset silmät ja ne ovat eri levyisiä.

Spring Bonnie Muokkaa

Spring Bonnie On Stage

Spring Bonnie lavalla.

Spring Bonnie on mahdollisesti Bonnien varhainen versio ja taustalaulaja Fredbearin bändissä. Hän on keltainen/vihreä jänismaskotti, joka on hieman Fredbearia lyhyempi. Hänellä on vatsassaan musta nappi. Hän saattaa pitää myös rusettia (tätä tukevat hallusinaatiot kolmannen pelin kameroissa 02 ja 10). Toisin kuin uudempi versionsa, Bonnie, Spring Bonnie ei näytä pitelevän käsissään kitaraa, ja on pelkkä taustalaulaja.

Kolmannen pelin minipeleissä Purple Guy käytti Spring Bonnie -pukua. Puvun jousilukkoihin kuitenkin tuli virhe ja Purple Guy jäi jumiin pukuun, vuotaen kuiviin.

Triviaa Muokkaa

  • Neljännessä pelissä minipelissä voi lyhyesti nähdä Purple Guyn tunkemassa ravintolan työntekijää jousilukkopukuun takahuoneessa. Tämän vuoksi jotkut spekuloivat, että Purple Guy kuuluu Fredbear's Family Dinerin henkilökuntaan.
    • On myös mahdollista, että Purple Guyn pukuun tunkema henkilö oli lapsi.