FANDOM

Öö, ensimmäinen kaveri lopetti hänen ensimmäisen viikkonsa, mutta valitti....olosuhteista. Öö, siirsimme hänet päivävuoroon, joten hei, olet onnekas, eikö?
~ Phone Guy, ensimmäinen yö
Fritz Smith
FNaF2 Pink Slip
220
Hahmo
Sukupuoli Mies
Ammatti Yövartija
Laji Ihminen
Aloitussijainti Toimisto
Ensiesiintyminen Five Nights at Freddy's 2, Custom Night
Ääninäyttelijä Ei puhu
HUOM! Fritz Smith esiintyy vain viimeisessä päivävuorossaan Five Nights at Freddy's 2- pelin custom nightissa. Ei ole varmaa, kuuluuko hän kaanoniin ja hänen luonteensa on kyseenalainen.

Fritz Smith on Jeremy Fitzgeraldia edeltävä vartija, joka esiintyy Five Nights at Freddy's 2 -pelin Custom Nightissa. Hän saa potkut seuraavana päivänä toy-animatronicien peukaloimisesta.

LuonneMuokkaa

Fritz Smith on toiminnallisesti samankaltainen kuin Jeremy Fitzgerald; heidän hengityksensä kuulostaa samalta, kun he laittavat Freddy Fazbear -maskin. Yksi syy Fritz Smithin erottamisesta on pelin lopussa oleva lopputili, jossa lukee "Odor" (haju) joka voi viitata siihen, että hän on ollut paniikissa ja hikoillut. Mike Schmidt erotettiin samasta syystä.

ÄänetMuokkaa

Ääni, joka kuuluu, kun maski on Fritz Smithillä ja Jeremy Fitzgeraldilla käytössä.

Deepbreaths

TriviaaMuokkaa

  • Fritz Smith on toistaiseksi ainoa pääprotagonisti, joka esiintyy vain päivävuorossa. Muut protagonistit ovat suorittaneet vähintään 6 yötä.
  • Yksi mahdollinen ratkaisu olisi, että Phone Guy oli päivävuorossa, vaikka se on vähän epätodennäköistä, koska Purple Guy oli oletettavasti päivä vartija tuolloin. Hänen ansiomerkkinsä voi olla S-A-V-E-T-H-E-M minipelissä oleva keltainen laatikko hänen rinnassaan.
    • Tästä syystä epäilläänkin Fritz Smithin olevan Purple Guy, sillä hän sai potkut peukaloimalla animatroniceja. S-A-V-E-T-H-E-M minipelissä Purple Guylla on jotain kädessään, joka voi hyvinkin olla jokin työväline, jolla hän peukaloi animatroniceja.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki