FANDOM

FNAFSL Funtime Foxy Onstage

Funtime Auditorium eli auditorio on sijainti paikassa Circus Baby's Entertainment and Rental ja pelissä Five Nights at Freddy's: Sister Location. Se sijaitsee kartan mukaan paikan oikealla puolella. Auditoriossa esiintyy Funtime Foxy.

Kolmannessa yössä pelaajan on käveltävä Funtime Auditoriumin läpi päästäkseen Parts/Service -osastolle. Jos pelaaja sattuu kävelemään väärään suuntaan, ennemmin tai myöhemmin hän kohtaa Funtime Foxyn, joka säikäyttää pelaajan. Kolmannessa yössä HandUnit myös selittää pelaajalle, että huonetta on pidettävä pimeänä, jottei Funtime Foxy häiriintyisi. Pelaajalla on käytössään salamavalo, joka väläyttää valoa vain sekunnin ajan ja vetää Funtime Foxya puoleensa. Kun pelaaja palaa osastolta takaisin auditorioon, Funtime Foxy tulee säikäyttämään pelaajan, vaikka salamaa käytettäisiinkin oikein. Valon saa aikaan painamalla välilyöntiä.

Triviaa Muokkaa

  • Pelaaja saattaa erittäin pienellä todennäköisyydellä nähdä Funtime Freddyn endoskeletonia muistuttavan hahmon Funtime Auditoriumissa.

Pelissä Muokkaa