FANDOM

Funtime Auditorium

Funtime Foxy
FNAFSL Funtime Foxy Model
'
Hahmo
Sukupuoli  ?
Ammatti Lasten viihdyttäjä
Laji Animatronic-kettu
Aloitussijainti Funtime Auditorium
Ensiesiintyminen Five Nights at Freddy's: Sister Location, ensimmäinen yö
Ääninäyttelijä -

Funtime Foxy on vihollinen ja yksi seitsemästä animatroniceista pelissä Five Nights at Freddy's: Sister Location. Se on "funtime" versio Foxysta.

Ulkonäkö Muokkaa

Funtime Foxyn ulkomuodolla on joitain yhtäläisyyksia Foxyyn ja Mangleen, etenkin sen vaaleanpunaisten ja valkoisten värien suunnitelma ja se, että se on animatronic-kettu. Toisin kuin Foxy ja Mangle, se on täysin korjattu versio (ennen pelin loppua, jossa se "kauhaistaan").

Funtime Foxylla on myös kasvojen liikkuvuus ominaisuus. Sen kasvojen piirteet muistuttavat hyvin suuresti sekä Foxya, että Manglea, kuten sen huulipuna ja kellertävän oranssit silmät. Funtime Foxylla on kuitenkin pyöreät, vaaleanpunaiset posket, toisin kuin Manglella.

Funtime Foxyn korvakuopissa, silmien ympärillä ja hännän kärjessä on vaaleanpunaista.. Sillä on myös kolme tupsua päälaella. Sillä on vaaleanpunainen kuono, joissa on kolme pientä liilaa pistettä sekä pienehkö musta nenä. Sillä on pitkät, terävät ja vaaleanpunaiset kynnet ja punainen rusetti rinnassa. Toisin kuin muut hänen versionsa, Funtime Foxy on viisisorminen.

Kuten Funtime Freddy, Funtime Foxyllakin on suuri kaiutin keskellä rintaa.

Käyttäytyminen Muokkaa

FuntimeFoxyJumpscare

Funtime Foxy säikyttää pelaajan.

Funtime Foxya nähdään sekä ohjausyksiköstä, että Funtime Auditoriossa. Ensimmäisessä yössä sille annetaan kaksi sähköiskua, jotta se palautuisi takaisin lavalle.

Kolmannessa yössä täytyy mennä ja poistua läpi Funtime auditorion. Jos pelaaja väläyttää valoa Funtime Foxya päin monta tai liian vähän kertaa, Funtime Foxy säikyttää tämän, jonka tuloksena peli päättyy. Kolmannen yön lopussa Funtime Foxy tulee säikyttämään pelaajaa, ja heti sen jälkeen alkaa neljäs yö.

Triviaa Muokkaa

  • Funtime Foxystä on olemassa hallusinaatio, Lolbit nimeltään.
  • Funtime Foxyn ja Funtime Freddyn päät "aukeavat"

samalla tavalla.

PLEASE STAND BY.
~ Lolbitin "viesti" Custom Nightissa.

Lolbit on hallusinaatio, joka esiintyy silloin tällöin ensisijaisessa ohjausyksikössä. Lolbit on otettu FNAF Worldista.

Tulossa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki