FANDOM

Game Area

Game Area pelissä.

Game Area Cam

Game Area kameroissa.

Game Area (suom. Leikkialue tai Pelialue) on sijainti pelissä Five Nights at Freddy's 2. Se on BB:n aloitussijainti ja samalla ainoa huone, jossa hänet voidaan nähdä ennen kuin hän menee vasempaan tuuletusaukkoon ja sieltä pelaajan toimistoon. BB:n lisäksi ainoat tämän huoneen halki kulkevat animatronicit ovat Toy Freddy ja Mangle.

Ulkonäkö Muokkaa

Tässä huoneessa on karuselli, jossa olevat hahmot perustuvat alkuperäisiin ensimmäisen pelin animatroniceihin (Freddy Fazbear, Bonnie, Chica ja Foxy).

Vasemmalla seisoo Balloon Boy, joka pitelee toisessa kädessään kylttiä ja toisessa erivärisiä ilmapalloja. Kyltissä lukee "Balloons!". Katosta roikkuu suuri värikäs lippu, jossa lukee "Happy Birthday". Oikealla puolella huonetta oli monta suurta lahjapakettia ja ilmapalloja.

Huoneen perällä näkyy suuria pöytiä, joiden päällä on juhlahattuja, kuten neljässä Party Room -huoneessakin.

Huoneessa on myös mustavalkoinen kaakelilattia.

Triviaa Muokkaa

  • Musiikkirasian musiikki kuuluu tätä huonetta katsoessa. Se on kuitenkin paljon hiljaisempi kuin Prize Cornerissa.
  • Pelin trailerissa huoneessa oleva karuselli näyttää paljon suuremmalta kuin pelissä.
  • iOS -versiossa Toy Freddy ei ilmesty tähän huoneeseen. Syy tälle ei ole tiedossa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki