FANDOM

Etsitkö Phantom animatroniceja tai ensimmäisen tai toisen pelin hallusinaatioita?
Hallusinaatiot palaavat kolmannessa pelissä. Pelaaja voi nähdä niitä satunnaisin väliajoin.

Phantom-animatronicit Muokkaa

Extra Freddy

Extravalikossa nähtävä Phantom Freddy.

Phantom-animatronicit ovat palaneita versioita Freddy Fazbearista, Chicasta, Foxysta, Manglesta, BB:stä ja Marionettesta. Ne esiintyvät satunnaisesti eri paikoissa (Phantom Mangle CAM 04:ssä, Phantom Chica CAM 07:ssä, Phantom Puppet CAM 08:ssa ja Phantom BB missä tahansa kamerassa). Phantom Freddy ja Phantom Foxy esiintyvät Toimistossa.

Nämä eivät kuitenkaan voi tappaa pelaajaa; ne voivat ainoastaan säikäyttää pelaajan ja aiheuttaa virheitä, joita pelaaja voi korjata huoltopaneelin avulla. Phantom Mangle ja Phantom Puppet eivät kuitenkaan edes säikäytä pelaajaa.

On mahdollista, että yhdessä paikassa näkee useita phantom-animatroniceja. Phantom BB, Phantom Puppet ja Phantom Chica tekevät niin tässä videossa.

Springtrap Muokkaa

Springtrap itse ei ole hallusinaatio , mutta se esiintyy joissakin hallusinaatioissa.

Julisteet Muokkaa

CAM 02:ssa ja CAM 10:ssä nähtävät Freddy-julisteet saattavat harvinaisissa tapauksissa muuttua julisteiksi, joissa esiintyy Springtrapin alkuperäinen versio, Spring Bonnie.

Paperilautasnuket Muokkaa

Kuten toisessa pelissä pelaajan Toimistossa esiintyy toisinaan BB-paperilautasnukke, kolmannessa pelissä saattaa esiintyä Freddy- ja Bonnie-paperilautasnukkeja.

Freddy-puku Toimistossa Muokkaa

Pelaajan Toimistossa saattaa harvinaisella todennäköisyydellä esiintyä outo Freddy Fazbear-puku, joka muistuttaa hyvin paljon Golden Freddyä tai Purple/Shadow Freddyä. Se istuu samanlaisessa lysähtäneessä asennossa kuin nuo kaksi.

Kun kuvaa valaisee pelin aikana, voi nähdä, että hahmossa näkyy hieman keltaista/kultaista. Tämä kuitenkin johtuu todennäköisesti siitä, että pelissä on hyvin paljon keltaista ja vihreää joka puolella.

  • Huomio: Tällä hetkellä ei ole täysin varmaa, onko tämä hallusinaatio vai ei.

Cupcake Muokkaa

Cupcake-julisteet Muokkaa

Cam04CupcakeA

CAM 04:ssä olevat Toy Bonnien julisteet saattavat harvoin muuttua joko vaaleanpunaisen tai kultaisen värisen Cupcaken julisteiksi.

Kolmas yö Muokkaa

Kolmannessa yössä on nähtävissä tumman värisiä Cupcake-hahmoja, joilla on endoskeleton-silmät. Ne esiintyvät CAM 02:ssa, CAM 03:ssa, CAM 04:ssä ja CAM 06:ssa. Kun pelaaja on löytänyt ne kaikki, avautuu Chica's Party-minipeli. Näin ei tapahdu mobiiliversiossa, sillä siinä Chica's Party- minipeli alkaa heti toisen yön jälkeen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki