FANDOM

I also want to emphasize the importance of using your door lights. There are blind spots in your camera views. And those blind spots happen to be right outside your doors. So if you can't find something... or someone in your cameras, be sure to check the door lights. You might only have a few seconds to react.

~Phone Guy kertoo käytävävalojen tärkeydestä ensimmäisen pelin toisen yön puhelussa.

ChicaOvella

Chica on ikkunalla ja valo laitetaan päälle.

BonnieOvella

Bonnie on ovella ja valo laitetaan päälle.

Käytävävalojen avulla saatat ehtiä sulkemaan Turvaovet ennen kuin Bonnie tai Chica pääsee huoneeseen.

Huomaa, että käytävävalot eivät paljasta Foxya, Freddyä eivätkä Golden Freddyä. Käytävävalot, kuten Turvaovet ja Monitoritkin, vievät virtaa. Käytävävalot ovat vain ensimmäisessä pelissä, mutta toisessa pelissä on niitä muistuttavat Ilma-aukkojen valot.

Käytävävalo saadaan päälle klikkaamalla sinistä nappia oven vieressä, jonka alla lukee "LIGHT" (suom. Valo). Toinen valo sammuu kun toisen laittaa päälle ja kun pelaaja katsoo monitoria.

Äänet Muokkaa

Ääni, joka kuuluu kun valo on päällä.

Hallivalo

Ääni, joka kuuluu kun animatronic on ovella ja valon laittaa päälle.

AnimatronicBlindSpot

Ääni, joka kuuluu kun valoa yrittää laittaa päälle Bonnien tai Chican ollessa huoneessa.

Error

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki