FANDOM

Kitchen

Kitchen eli Keittiö on sijainti pelissä Five Nights at Freddy's. Se on ainoa huone, jota ei voi katsoa monitorilla, sillä sen kamera ei ole käytössä. Tämän vuoksi se on herättänyt paljon huomiota ja monet fanit ovat spekuloineet erilaisia asioita siitä.

Keittiö sijaitsee oikealla puolella rakennusta.

Ainoat animatronicit, jotka voivat kulkea täältä, ovat Freddy Fazbear ja Chica, sillä Bonnie kulkee vain rakennuksen vasemmalla puolella ja Foxy kulkee ainoastaan Läntisellä käytävällä. Pelaajan ei siis tarvitse huolia siitä, että kaikki animatronicit olisivat tässä huoneessa.

Keittiö esiintyy myös kolmannessa pelissä, mutta, kuten ensimmäisessäkin pelissä, sen olemassaolosta ja ulkonäöstä ei ole minkäänlaisia todisteita.

Ulkonäkö Muokkaa

Koska tätä huonetta ei voi katsella monitorista, sen ulkonäköä ei voida kuvailla mitenkään. Tosin sen äänistä voi päätellä, minkälainen se on. Kun Chica kulkee täällä, pääsee patojen ja kattiloiden kilisemisääniä, jonka perusteella voi päätellä, että siellä on patoja ja kattiloita hieman lattialla.

Triviaa Muokkaa

  • Scott Cawthon on kertonut, että jätti Keittiöstä kuvan pois, sillä halusi pelaajan käyttävän mielikuvitustaan.
  • Joskus teorisoitiin, että keittiö olisi Golden Freddyn aloitussijainti.
  • Freddyn ja Chican voi kuulla olevan Keittiössä, vaikkei monitori olisikaan ylhäällä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki