FANDOM

Marionette on pelin Five Nights at Freddy's 2 oletettu päävihollinen. Se on todella ainutlaatuinen animatronic, sillä sitä voi estää lähtemästä liikkeelle lainkaan virittämällä musiikkirasiaa. Muuten Marionette hyppää pelaajan naamalle ja peli on hävitty.

Ulkonäkö Muokkaa

Nukella on purppurat raidat silmien alla ja kuten toy animatroniceilla, sillä on myös punaiset posket. Nukella on myös leveä hymy. Nukella on täysin mustat silmät kun hän "nukkuu" laatikossaan Prize Cornerissa, mutta kun hän on hereillä, hänellä on valkeat läikät silmissään.

Käytös Muokkaa

Marionette tappaa pelaajan, mikäli tämä ei vedä musiikkirasiaa riittävästi. Mikäli rasia kuluu loppuun, ei Marioneten hyökkäystä voi torjua vaikka laittaisi musiikkirasian uudestaan täyteen.

Triviaa Muokkaa

  • Marionette voi tappaa pelaajan, vaikka pelaajalla olisi Freddy Fazbear-naamari naamallaan.
  • Marionette on toinen animatronic, joka ei esiinny Custom-yön "valikossa". Toinen on ensimmäisen pelin Golden Freddy.
  • Marionette on koko pelisarjan ainoa hahmo, jolla ei ole hampaita.
  • Marionette on toinen animatronic, joka voi tappaa pelaajan, vaikka tällä olisi Freddy Fazbear-maski. Toinen näistä on Foxy.
  • Marionette on yksi kolmesta animatronicista, joka ei esiinny käytävässä ennen hyökäystään. Kaksi muuta ovat BB ja Toy Bonnie.
  • Marionette ei esiinny toisen pelin trailerissa.
  • Marionetella on iso osa pelin juonen kannalta.
  • Marionette on sekä epäaktiivisin että kaikkein aktiivisin animatronic. Se riippuu pelaajan käytöksestä, mikäli rasia kuluu loppuun marionette on aktiivisin mutta jos pelaaja pitää rasian ylhäällä hän on kaikkein epäaktiivisin.
  • Marioneten toinen nimi on Puppet.
  • Marionette nähdään myös pelissä kahdessa minipelissä. Save Them ja Give Gifts Give Life.

Ääni Muokkaa

Ääni, joka kuuluu, kun Puppet hyökkää kohti pelaajaa.
FNaF2ääni

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki