FANDOM

Mikä voi mennä pieleen?

Mikä voisi mennä vikaan?

Mike Schmidt
Imagesa
220
Hahmo
Sukupuoli Mies
Ammatti Yövartija
Laji Ihminen
Aloitussijainti Toimisto
Ensiesiintyminen Five Nights at Freddy's
Ääninäyttelijä Ei puhu
Etsitkö Jeremy Fitzgeraldia tai Fritz Smithiä?

Mike Schmidt oli pelin Five Nights at Freddy's pääprotagonisti ja hahmo, jota pelaaja ohjastaa. Hän on tullut yövartijaksi Freddy Fazbear's Pizza -ravintolaan, mutta saa potkut pelin viimeisessä yössä.

Ulkonäkö Muokkaa

Mike Schmidtin ulkonäköä ei tiedetä, sillä pelaaja pelaa ensimmäisessä persoonassa, eli Mike Schmidtin silmien läpi. Mikea nähdään vähän, kun pelaaja häviää pelin. Silloin takahuoneessa näkyy Freddy Fazbear- puku, jonne Mike on tungettu. Puvusta näkyvät selvästi Miken silmät ja hampaat, jotka pulpahtavat ulos asun naamarista.

Triviaa Muokkaa

  • Mike Schmidtin viikkopalkka on 120 dollaria, josta voi päätellä, että ensimmäisen pelin tapahtumat sijoittuvat 1990-luvun alulle.
  • Aiemmin samassa toimistossa työskennellyt Phone Guy on äänittänyt Mikelle viestejä, jotka antoivat Mikelle lisätietoja työn vaarallisuudesta.
  • Ennen Mike Schmidtin arveltiin olleen itse The Missing Children Incidentin aiheuttaja ja tasot pelissä olisivat painajaisia, jotka piinaavat häntä, joka selittäisi kaikki ne hallusinaatiot, maskottien oudon käyttäytymisen, ja sen miksi hän aina palasi takaisin, vaikka työ oli selvästi vaarallista. Asiasta ei kuitenkaan ole varmuutta. Yksi tähän teoriaan johtava easter egg löytyy FNaF 2:en trailerista. Kun lasten laulun kääntää takaperin, voi kuulla lasten sanovan "Mike kill all", "This is enough" ja "The killer is out". Tästäkään asiasta ei voi olla varma.
Imagesa

Mike tungettuna Freddy Fazbear -pukuun (huomaa silmät ja hampaat pulpahtamassa ulos maskista).

  • Ollaan myös spekuloitu, että Mike Schmidt olisi salainen agentti, joka ryhtyi yövartijaksi saadakseen tarpeeksi todisteita ravintolan sulkemiseen. Sekin selittäisi sen, miksi hän palasi joka yönä takaisin.
  • On spekuloitu myös, että Mike Schmidt olisi The Bite of '87:n uhri ja on koomassa ja näkee unta, että olisi töissä samassa pizzeriassa kuuden vuoden kuluttua ja että kaikki animatronicit yrittäisivät tappaa hänet.
  • Fritz Smithin nimi saattaa olla yhdistelmä Miken ja toisen pelin Jeremy Fitzgeraldin sukunimiä.

Aloita keskustelu Keskusteluja aiheesta Mike Schmidt

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki