FANDOM

Minireena
Minirena
150
Hahmo
Sukupuoli Nainen
Ammatti Lasten viihdyttäjä
Laji Animatronic-humanoidi
Aloitussijainti Ballora Gallery
Ensiesiintyminen Ensimmäinen yö
Ääninäyttelijä -

Minireenat ovat joukko pieniä animatroniceja ja vihollisia pelissä Five Nights at Freddy's: Sister Location. Ne ovat aktiivisia vain neljännessa yössä.

Ulkonäkö Muokkaa

Minireenat ovat pieniä, naispuolisia mannekiinin tyylisiä nukkeja, jotka toimivat taustatanssijoina Balloran ohella. Ne näyttävät olevan mallinnettu taiteilijoiden mallinukeista, selkeällä nivelellä ja päällä, joilla näyttää yksinkertaisesti olevan kokovalkoisia maskeja, peitetty pallonivelellä niskassa. Niillä ei ole yksityiskohtaisia tai liikkuvia kasvojen osia, hampaita, eikä silmiä; Minireenan hyökkäys on poikkeus, jollon hänen silmänsä hehkuu keltaisena.

Lavalla Balloran kanssa, ne pitävät ballettihametta kuten Ballora itse, mutta vain valkoisen värisiä: kuitenkin ne ovat täysin alasti neljännen yön jousilukko tapauksessa.

Käytös Muokkaa

Minireenoja nähdään jo kolmessa ensimmäisessä yössä Balloran kanssa, mutta ne ovat tappavia vasta neljännessä yössä.

Neljännen yön aikana, "Scooping" huoneessa, pelaaja on kätketty vanhan jousilukkopuvun sisään, ja hänen on pidettävä puvun lukot tiukkana sekä samalla häätää pois useita Minireenoja. Ne kiipeävät puvun sivuilta, pakottaen pelaajan heilauttamaan pukua, joka puolestaan hieman löysyttää lukkoja. Jotkut voivat kiivetä puvun sisäpuolelle, mutta eivät vahingoita pelaajaa.

Pelaaminen Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki