FANDOM

MusicBoxTimer

Ajastin.

Musiikkirasia on pelimekaniikka pelissä Five Nights at Freddy's 2. Sen avulla pelaaja voi pitää Marionetten poissa Toimistosta. Musiikkirasia sijaitsee Prize Corner -huoneessa kamerassa 11. Pelaajan on vedettävä musiikkirasiaa aika ajoin, tai Marionette tulee ja tappaa pelaajan.

Orange Warning Sign.png

Oranssi varoituskolmio ennen punaista varoituskolmiota.

Musiikkirasiaa vedetään napsauttamalla ja pitämällä "Wind Up Music Box" -painiketta kamerassa 11. Musiikkirasian normaali melodia My Grandfather's Clock on Henry Clay Workin säveltämä, 1870-luvun puolivälissä.

TheWarningSign

Punainen varoituskolmio ilmestyy, kun Puppet on jo lähtövalmiina.

Musiikkirasian ajastin näyttää pelajalle, paljonko aikaa on jäljellä Puppetin saapumiseen. Ajastimen saa aina täyteen, jos musiikkirasiaa vedetään tarpeeksi kauan. Mutta jos pelaaja sattuu unohtamaan ajastimen, varoituskolmio varoittaa, kun musiikkirasian normaali melodia on lopuillaan, ja kun Puppetin hyökkäys on jo uhkana. Varoituskolmio vaihtuu aina oranssista punaiseen. Oranssi varoituskolmio kertoo, että melodia on päättymäisillään. Punainen varoitukolmio kertoo pelaajalle, että melodia on juuri päättymässä ja Puppet alkaa nousta nykyisesta laatikostaan, Prize Cornerissa.

Jos punainen varoituskolmio katoaa, Puppet on jo lähtenyt Prize Cornerista ja hyökkää kohti pelaajaa milloin vain. Tällöin taustalla kuuluu kappale nimeltään Pop Goes the Weasel.

Äänet Muokkaa

Normaali musiikkirasiasta kuuluva melodia, kappale nimeltään My Grandfather's Clock.

Music Box Melodia

Toinen musiikkirasiasta kuuluva melodia, kappale nimeltään Pop Goes The Weasel.

Jackinthebox

Triviaa Muokkaa

  • Golden Freddy esiintyy todennäköisimmin kuudennessa yössä, jos pelaaja ei vedä musiikkirasiaa pitkään aikaan.
  • Pelin edetessä musiikkirasia loppuu nopeammin.
  • Vaikka musiikkirasian pitäisi olla Prize Cornerissa, sitä ei näy siellä. Se ei luultavasti vain näy kamerassa.
  • Marionetten voi nähdä tulevan ulos laatikosta, jos pelaaja ei vedä musiikkirasiaa säännöllisesti.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki