FANDOM

Yö 1 | Yö 2 | Yö 3 | Yö 4 | Yö 5 | Yö 6 | Yö 7

4th night

Neljäs yö on neljäs taso ensimmäisessä Five Nights at Freddy's-pelissä. Freddy Fazbearista tulee aktiivinen tässä yössä. Myös muut animatronicit tulevat edellisiä öitä aktiivisemmiksi, joka vaikeuttaa yötä. Tässä yössä myös kuulee Phone Guyn viimeisen puhelun.

Puhelu (suomennettu)Muokkaa

Voiceover4
'Haloo, haloo? Hei! Hei, vau, neljäs päivä. Tiesin että pystyisit siihen.

Öh, hei, kuuntele, minä en ole enää paikalla antamassa sinulle viestejä huomenna. *koputusta ovella* Tämä-tämä on ollut huono yö minulle. Öh, O-olen jotenkin kiitollinen siitä, että nauhoitin nämä viestit sinulle *nielaisee* öh, kun tein niin.

Öh, hei, tee minulle palvelus. *paukutusta ovella* Ehkä joskus, öö, voisit katsoa asujen sisälle Takahuoneessa? *paukutusta ovella* Minä yritän kestää kunnes joku käy katsomassa. Ehkä se ei olisi niin kamalaa. *paukutusta ovella* ööh, Minä-minä-minä-minä aina ihmettelin, mitä niissä kaikissa tyhjissä päissä olikaan *Freddyn laulu soi*.

Tiedän...*Bonnien tai Chican ääni* voi, ei - *Golden Freddyn ääni* ~Phone Guyn viimeinen puhelu

Latest-9

Neljäs yö on neljäs taso pelissä Five Nights at Freddy's 2. Toisin kuin edelliset kolmet yöt, toy animatronicit (paitsi Mangle, Balloon Boy ja Marionette) ovat vähemmän aktiivisempia. Mangle on paljon aktiivisempi tästä yöstä eteenpäin. Myös musiikkirasian ajastin liikkuu huomattavasti nopeammin tästä eteenpäin.

Puhelu (suomennettu)Muokkaa

FNAF2yö4
Haloo? Haloo? Ööh, hei siellä, neljäs yö! Sanoinhan että pääsisit jyvälle siitä!

Okei, niin tuota, jotta ajantasaistan sinut, ööh, siellä on ollut jokseenkin, öh, tutkimus käynnissä. Saatamme päätyä sulkemaan sen muutamaksi päiväksi...en tiedä. Haluan korostaa kuitenkin, että se on oikeastaan vain varotoimenpide. Ööh, Fazbear Entertainment kieltää kaikki rikkomukset. Sellaista sattuu joskus. Ööm...se kaikki tulee selviytymään muutamassa päivässä. Pidä vain silmällä asioita ja minä pidän sinut ajantasalla.

Vain sivuhuomautuksena, yritä välttää katsekontaktia miltä tahansa animatronicilta tänä iltana, jos pystyt. Joku on voinut peukaloida niiden kasvontunnistus järjestelmää - emme ole varmoja. Mutta hahmot ovat toimineet epätavallisesti, melkein agressiivisesti henkilökuntaa kohtaan. Ne ovat vuorovaikutuksessa lasten kanssa hienosti, mutta kun ne kohtaavat aikuisen, ne vain...tuijottavat.

Ööh...joka tapauksessa...(Puuttuu muutama sana). Se tulee menemään ohi. Hyvää yötä!

~ Phone Guy

Neljäs yö on neljäs taso pelissä Five Nights at Freddy's 3. Springtrap ja muut haamut ovat agressiivisempia tässä yössä. Phantom Puppetista tulee aktiivinen ja muodostaa vakavan uhan pelaajalle.

Puhelu Muokkaa

Latest-19
Haloo, haloo haloo? Tuota, nyt on tullut pieni muutos liittyen yhtiön politiikkaan pukujen käytöstä. Opittuamme valitettavasta välikohtauksesta toisessa pizzeriassa, jossa useat puvun lukot menivät epäkuntoon, yhtiö päätti, että puvut otetaan väliaikaisesti pois käytöstä. Freddy Fazbear's Pizzassa on turvallisuus tärkeintä, joten klassikkopuvut ovat pois käytöstä, kunnes teknikoommee katsoo mitä niille voi tehdä. Sillä aikaa kun klassikkopuvut ovat huollossa, sinun on pidettävä väliaikaista pukua. Huomioi, että varapuvut löydettiin hyvin lyhyellä varoitusajalla. Toistan vielä, klassisiin pukuihin EI saa koskea, aktivoida niitä ja pukeutua niihin. Emme tule vastaamaan mahdollisista seurauksista. Kuten aina, muista hymyillä! Olet osa Freddy Fazbear's Pizzaa.
~ Phone Guy

Neljäs yö on neljäs taso pelissä Five Nights at Freddy's 4. Animatroniceista tulee paljon aktiivisempia tässä yössä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki