FANDOM

Nightmare bonnie

Nightmare Bonnie on vihollinen Five Nights at Freddy's 4:ssä. Se on myös yksi seitsemästä Nightmare animatronicista ja Bonnien painajaismainen versio.

Ulkonäkö Muokkaa

Nightmare Bonnie on pahasti revennyt ja kuihtunut animatronic-kani. Hänen kädessään olevien sormien päissä on terävät kynnet ja hänellä on suussaan kaksi riviä todella teräviä hampaita. Hänen tukirankansa on todella hyvin nähtävissä vatsan kohdalla, korvissa ja toisessa kädessä. Hänellä on punainen rusetti kuten alkuperäiselläkin Bonniella. Sen silmät ovat violetit ja hohtavat.

150-3

Nightmare Bonnie hyökkää makuuhuoneen edestä.

150-2

Nightmare Bonnie hyökkää vasemmalta käytävältä.

Käytös Muokkaa

Nightmare Bonnie on todella aktiivinen vihollinen. Hän käyttäytyy kuten Nightmare Chica, mutta liikkuu vasemmalla puolella rakennusta siinä missä Nightmare Chica kulkee oikealla puolella. Viidennessä yössä Nightmare Bonniesta tulee vähemmän aktiivinen ja joko Nightmare tai Nightmare Fredbear tulevat hänen tilalleen.

Äänet Muokkaa

Ääni, joka kuuluu kun Nightmare Bonnie hyökkää pelaajan kimppuun

Varoitus: Kovaääninen!

FNaF4 Jumpscare

Triviaa Muokkaa

  • Neljännen pelin traileri päättyi Nightmare Bonnien hyökkäykseen.
  • Nightmare Bonnie ja Nightmare Chica käyttäytyvät samankaltaisesti kuin Bonnie ja Chica ensimmäisessä pelissä (Bonnie liikkuu vasemmalla puolella ja Chica oikealla).
  • Nightmare Bonnien korvat ovat yleensä täysin samassa asennossa kuin Plushtrapin korvat.
  • Nightmare Bonnie oli toinen kaikenkaikkiaan viidestä neljännen pelin teaser-kuvissa esiintyvistä animatroniceista.