FANDOM

PartsService-0

Tyhjä Parts/Service -osasto

Parts/Service (suom. kirjaimellisesti Osat/Huolto) on sijainti pelissä Five Nights at Freddy's 2. Se on vanhojen animatronicien aloitussijainti. Foxy palaa tähän huoneeseen sen jälkeen, kun pelaaja on karkottanut sen Toimistolta. Tässä huoneessa saattaa nähdä myös Golden Freddyä kovasti muistuttavan Shadow Freddy -hallusinaation istumassa samalla paikalla, jolla Bonnie normaalisti istuisi. Jos sitä katsoo liian kauan, peli kaatuu (tai jäätyy mobiiliversiossa).

PartsService Cam

Parts/Service kameroissa.

Ulkonäkö Muokkaa

Parts/Service -osasto on likainen ja pölyinen huone, jonka seinillä on johtoja. Lattia on mustavalkoinen kaakelilattia. Lattialla on jotakin tummaa nestettä, todennäköisesti öljyä. Huoneessa on hyvin pimeää, ja taskulamppua tarvitaan sen tarkkailemiseen. Seinä on harmaa.

Triviaa Muokkaa

  • Animatronicit lähtevät täältä samassa järjestyksessä kuin Show Stagelta; ensin Bonnie, sitten Chica ja viimeisenä Freddy.
  • Huoneen ovessa lukee "Parts & Service", vaikka huoneen virallinen nimi on Parts/Service. Ei tiedetä miksi, mutta se on luultavasti vain Scott Cawthonin tekemä virhe.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki