FANDOM

Ensimmäisen pelin protagonisti on nimeltään Mike Schmidt. Häntä ei näy, sillä pelaaja pelaa pelin ensimmäisestä kuvakulmasta. Häntä kuitenkin näkyy hieman, kun pelaaja häviää pelinsä.

Jeremy Fitzgerald on Fritz Smithin ohella toinen Five Nights at Freddy's 2:n protagonisteista. Kuten Mikenkään, myöskään Jeremyn ulkonäkö ei ole tiedossa, sillä myös toista peliä pelataan ensimmäisestä kuvakulmasta. Toisin kuin Mike, Jeremyä ei näy kun pelaaja häviää pelin, vaan Jeremyllä kuolin-ikkuna on seuraavanlainen: Pelaaja on Freddy Fazbear maski päässä (todennäköisesti puvussa) ja Freddy katsoo hänen toisesta silmästään.

Fritz Smith on toinen FNaF 2:n protagonisteista ja Jeremy Fitzgeraldia edeltävä yövartija. Hänellä on sama kuolin-ikkuna kuin Jeremyllä. Kuten muutkin yövartijat, Fritz Smithin ulkonäköä ei voida nähdä, sillä pelaaja pelaa tällöinkin pelin ensimmäisestä kuvakulmasta.

Kolmannen pelin protagonistin nimi ja henkilöllisyys ei ole tiedostoissa.

Neljännen pelin protagonisti on lapsi ja The Bite of '87:n uhri (ei ole varmaa, onko kyseessä The Bite of '87 tai jokin muu onnettomuus...?). Hänellä on raitapaita, ruskea tukka ja siniset shortsit.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki