FANDOM

Phamtom Puppet

Phantom Puppet

Phantom Puppet eli Phantom Marionette on vihollinen pelissä Five Nights at Freddy's 3 ja on yksi kuudesta phantom-animatronicista pelissä. Se on hallusinaatio palaneesta ja vaurioituneesta Marionettesta.

Ulkonäkö Muokkaa

Phantom Puppet näyttää hiukan samalta kuin toisessa pelissä, vaikka sen runko on hiiltynyt ja sen silmät ovat aivan kuten muilla Phantomeillakin. Sen hiiltynyt ja palanut ulkonäkö mahdollisesti ennakoi tulipaloa, joka tapahtuu kolmannen pelin lopulla.

Toimipaikat Muokkaa

Phantom Puppet näkyy hyvin lyhyesti CAM 08:ssä ja sitten Toimistossa riippuen siitä, katsooko pelaaja monitoria vai ei.

Käyttäytyminen Muokkaa

Puppetlookingatyou

Phantom Puppet seuraamassa pelaajaa katseellaan.

Phantom Puppet toimii samalla tavalla kuin Phantom Mangle ja Phantom Chica, koska se näkyy vain CAM 0- näkymässä satunnaisesti. Jos pelaaja näkee Phantom Puppetin CAM 08:ssa, hänen kannattaa välittömästi vaihtaa näytön näkymään, mikäli pelaaja tätä viivyttää tai epäonnistuu, Phantom Puppet alkaa katsoa kohti pelaaja muutaman sekunnin ajan ennen lähtöään pois. Tämä voi kuitenkin auttaa Spring Trappiä lähenemään koska pelaaja ei voi siinä tilanteessa tehdä yhtään mitään.

Triviaa Muokkaa

  • Phantom Puppetilla ei ole oikeaa hyökkäysanimaatiota toisin kuin Phantom BB:llä; toisessa pelissä asia oli päin vastoin - BB oli ainoa animatronic, jolla ei ollut hyökkäysanimaatiota kun taas Marionetella oli.