FANDOM

Modulo de control-Sister Location

Primary Control Module on pelaajan päähuoltopiste ja sijainti pelissä Five Nights at Freddy's: Sister Location. Se sijaitsee keskellä Circus Baby's Entertainment and Rentalia ja sillä on ryömintätilat, jotka johtavat Circus Controliin, Funtime auditorioon, Ballora Galleryyn ja Hissiin.

UlkonäköMuokkaa

Huoneen kummallakin puolella on pienet ovet, jotka toimivat venttien sisäänpääsyovina. Ovien kannessa on mustakeltaiset varoitusviivat. Vasemmalla seinällä on Circus Babyn kasvoja muistuttava kello. Huoneen molemmilla puolilla on kohotetut näppäimistöt, joissa kummassakin on kaksi painiketta. Vasemmalla puolella on laatikko, johon on asetettu kolme erikoista päätä. Kaksi niistä räpyttää silmiään nopeasti. Oikealla puolella on myös laatikko, mutta sillä on kummallinen, animatronicin kaltainen egyptiläinen figuriini päällään. Pelaaja voi nähdä huoneen katolla sekä edessään valvontalaitteita, joita todennäköisesti käytetään valvomaan turvakameroita, mutta niiden näytöllä näyttää kuitenkin olevan jonkinlainen häiriö. Katon oikealla puolella on asennettu turvakamera, ja huoneen keskellä on valtava tuuletin. Sen yläpuolella on valkoinen maski, jota Ennard käyttää myöhemmissä öissä. Maski katoaa viidennessä yössä.

Kohotetut näppäimistöt Muokkaa

Light and Shock Keypad PMC Left
Light and Shock Keypad PMC Right

Näissä ohjaimissa on kaksi painiketta. Ohjaimien yläosassa on sininen painike, joka kytkee huoneen valot päälle ja antaa pelaajan katsoa animatronicia. Ohjaimien alaosassa on oranssi painike, joka antaa animatronicille sähköiskun palauttaakseen ne takaisin lavalle. Jotkut animatronicit vaativat useamman kuin yhden sähköiskun.