FANDOM

Sinäkin olet osa showta: Esität yövartijaa! Sen lisäksi, että tarkkailet monitorista asiakkaita... olet myös osa showta.
~ Phone Dude selittämässä protagonistin työtä ensimmäisessä yössä.
Protagonisti (FNaF 3)
FNAF3Hahmo
220
Hahmo
Sukupuoli Mies
Ammatti Entinen vartija Fazbear's Frightissa
Laji Ihminen
Aloitussijainti Toimisto
Ensiesiintyminen Five Nights at Freddy's 3
Ääninäyttelijä ?

Tämä nimeämätön hahmo on pääprotagonisti ja entinen vartija Fazbear's Fright: The Horror Attractionistä, Five Nights at Freddy's 3 -pelissä.

Ulkonäkö Muokkaa

Koska pelisarjaa pelataan ensimmäisessä persoonassa (protagonistien silmien läpi), heidän fyysistä ulkonäköä ei tiedetä. Mutta toisen ja kolmannen pelin protagonisteilla näyttää olevan raskas ja "miehekäs" ääni, kun he ovat paniikissa. Tämän pelin protagonisti joutuu paniikkiin ilmanvaihtojärjestelmän vian aikana tai kun joku Phantomeistä säikyttää tämän.

FazbearsFrightComingSoon

Mikä voisi mennä vikaan?

Luonne Muokkaa

Voi olla, että pelin protagonisti on ollut usein paniikissa ja/tai vainoharhainen, ja siitä syystä näkee usein hallusinaatioita. Tässä tapauksessa, hallusinaatiot näkyvät "aaveina" (Phantomeina) pelaajalle alkuperäisistä animatroniceista. Lisäksi protagonistin syvä, paniikista aiheutuva hengitys kuuluu Phantomien säikytyksien jälkeen, joka myös osoittaa sitä, että hän on peloissaan ja ahdistunut yövuoronsa aikana, kuten Jeremy ja Fritz toisesta pelistä.

Äänet Muokkaa

Protagonistin raskas hengitys ilmanvaihtojärjestelmän vian aikana.
Breathing

Triviaa Muokkaa

  • Fazbear's Frightin vartijan nimi ei koskaan paljastunut, sillä paikka paloi maantasalle, eikä hän ehtinyt saada palkkasekkiä.
  • On teorisoitu, että Five Nights at Freddy's 3 -pelin vartija on itse asiassa yksi edellisistä vartijoista (Mike Schmidt, Jeremy Fitzgerald tai Fritz Smith).
  • Tämä on kolmas protagonisti sarjassa, joka osoittaa itsessään piirteitä todellisella äänellään, muut ovat Jeremy Fitzgerald ja Fritz Smith (vaikka heillä on teknisesti sama hengitys äänitiedostoissa).

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki