FANDOM

Pelaat lapsella, jonka rooli on vielä tuntematon. Sinun pitää suojata itseäsi aamu kuuteen saakka...
~ Steamin kuvaus Five Nights at Freddy's 4:stä, joka kuvailee protagonistia.
Protagonisti (FNaF 4)
Bedroomviewfnaf4
220
Hahmo
Sukupuoli Mies
Ammatti Lapsi, itsensä puolustaja
Laji Ihminen
Aloitussijainti Makuuhuone
Ensiesiintyminen Five Nights at Freddy's 4
Ääninäyttelijä ?

Protagonisti pelissä Five Nights at Freddy's 4 on nuori lapsi. Hänestä ei tiedetä paljoa, vaikka useat fanit spekuloivat, että tämä lapsi voisi hyvinkin olla uhri The Bite of '87 -tapaturmasta.

Ulkonäkö Muokkaa

Kuten neljä viidestä protagonisteista, lasta itse ei olla koskaan nähty, paitsi (mahdollisesti) minipeleissä. Mutta toisin kuin Mike Schmidt, tämän pelin protagonistin Game Over -näyttö ei näytä mitään ruummiillista osaa hänestä, vaan sen sijaan veristä, punaista näyttöä.

Olettaen lapsen olevan pureman uhri, hänellä on melko vaalea ihon sävy. Hänen kasvonsa on kyyneleissä jatkuvasti. Hänellä on musta paita, jossa on kaksi harmaanväristä raitaa, ja siniset housut. Hän pitää samaa asua 6 päivää peräjälkeen. Hänellä on mustat silmät ja tummanruskeat hiukset.
The Crying Child

The Bite of '87 -tapaturman uhri, jonka spekuloidaan olevan protagonisti.

== Luonne == ei tietoo

Spekulaatio Muokkaa

Minipelien luonteenlaatu neljännessä pelissä on raskaasti keskittynyt The Bite of '87 -tapaturman uhriin. Tätä tukevat lisäksi useat pelin elementit. Joskus pelaaja saattaa nähdä potin kukkia, IV tai pillereitä sängyn ympärillä, joita ei normaalisti näkisi makuuhuoneessa.

Triviaa Muokkaa

  • Protagonisti Five Nights at Freddy's 4 -pelissä on ensimmäinen protagonisti joka ei toimi yövartijana jollekkin yritykselle.
  • Protagonisti neljännestä pelistä on myös ensimmäinen protagonisti, jolla on enemmän öitä pelissä, yhteensä kahdeksan yötä.