FANDOM

Scooping Room on salainen tila pelissä Five Nights at Freddy's: Sister Location, johon pelaaja joutuu pelin "oikeassa lopussa".

Scooping

Neljäs ja viides yö Muokkaa

Neljännessä yössä pelaaja herää Scooping Roomissa ja löytää itsensä jousilukkopuvun sisältä. Hän saa tietää, että Circus Baby on siepannut hänet ja piilottanut hänet kameroilta. Babyn yksinpuhelun aikana Ballora siirretään huoneeseen ja se joutuu purettavaksi sisältäpäin. Toimenpiteen suorittaa kaivuukone (engl. The Scooper). Koko yön aikana pelaajan täytyy pitää puvun jousilukot tiukkina, jotta ne eivät mene löysäksi, samalla kun Minireenat yrittävät ryömiä puvun sisälle ja tappaa pelaajan. Siinä tapauksessa pelaajan täytyy heiluttaa pukua tarpeeksi, jotta ne eivät pääse häneen käsiksi.

Viidennessä yössä Eggs Benedictia (pelaajaa) houkutellaan samaan huoneeseen Babyn toimella (todennäköisesti Ennardin toimella), joka paljastaa hänelle todellisen tarkoituksen ennen kuin käynnistää kaivuukoneen ja poistaa sisälmykset häneltä. Tässä yössä Scooping Roomissa nähdään kolme purettua animatronicia pitkin lattiaa - Funtime Freddy, Funtime Foxy ja Ballora.

Ulkonäkö Muokkaa

Huoneessa on kaksi suurta ikkunaa ja kamera, joka roikkuu vasemmalla puolella. Kahden ikkunan välillä sijaitsee kaivuulaite. Se liikkuu vain etulinjassa.

Todellinen tarkoitus Muokkaa

Kaivuulaite (useimmiten kutsuttuna "The Scooper") on William Aftonin suunnittelema kone, jonka tarkoitus on ottaa pois endoskeletonit koko paikan animatroniceilta (enimmäkseen Circus Babylta ja Funtime Foxylta) heidän murhattuaan jonkun, ja sulkea lapset niiden sisäänsä, tuhoten todisteet murhista.

Tässä tapauksessa ihmisten sisukset poistetaan ja heidän ihoa käytetään.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki