FANDOM

Etsitkö kenties toisen tai kolmannen pelin tarinaa?
Missing children poster clean-0

Neljä pelissä toisinaan rules for safety -kyltin tilalla nähtävää uutisleikettä.

Kamerassa 4B (East Hall Corner) on nähtävissä Rules for Safety -kyltti, joka saattaa satunnaisin väliajoin muuttua uutisleikkeeksi, joiden kautta pelaajat ovat saaneet selville pelin loren ja taustatarinan.

Freddy Fazbear's Pizza oli aikoinaan suosittu ravintola koko perheelle. Kuitenkin siellä tapahtuneet tapaturmat ovat ajaneet sen sulkemisen partaalle. Eräs mies pukeutuneena paikan maskotiksi houkutteli viisi lasta ravintolan takahuoneeseen. Lapsia ei koskaan löydetty. Jonkin aikaa tapaturman jälkeen maskottien silmien ja suiden ympäriltä valui verta ja limaa, josta huolestuneet vanhemmat tekivät useita valituksia. Lisäksi oli "The Bite of '87", jossa joku paikan maskoteista puraisi ihmistä päähän sillä tuloksella, että kyseisen henkilön aivojen otsalohko irtosi. Henkilö oli kuitenkin onneksi jäänyt henkiin, mutta tämän tapaturman johdosta maskotit eivät saaneet enää liikkua vapaasti, ainakaan päivisin. Freddy Fazbear's Pizza suljetaan myöhemmin vuoden lopulla.

Phone Guyn mukaan maskotteja ei oltu siivottu kertaakaan yli 20 vuoden aikana, joka selittäisi "inhottavaksi" kuvaillun hajun. Useat fanit myös spekuloivat, että lapset kidnapannut mies myös murhasi heidät mutta puppet eli nukke laitto ne robotti asuihin

Katso myösMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki