FANDOM

Mangle "Tiedät, mitä käy jos hän saa sinut kiinni..."

Tämä sivu sisältää paljon spekulaatiota. Muista se lukiessasi sivua.
Lisäämme sivulle parhaan mahdollisen tiedon, kunhan parempia todisteita on saatavilla.

Kiitos!

Five Nights at Freddy's 3:n tarina on todella hämärä, ja koska sillä on niin kamalan paljon aktiivisia faneja, ei sadoilta teorioilta pelin taustasta voida välttyä. Teorioiden lisäksi on myös huhuja, jotka ovat ennemmin tai myöhemmin todistuneet vääriksi. Tältä sivulta voit lukea molemmista.

Ainoastaan ylläpitäjät voivat muokata tätä sivua, joten jos haluat tänne jonkin lisäyksen, pyydä sitä joko tämän sivun kommenteissa, foorumilla tai blogisivullasi tässä wikissä. Anna teoriallesi mahdollisimman hyvät todisteet ennen sen julkaisemista. Mikäli ehdotuksesi on riittävän vakuuttava, teoriasi/huhusi lisätään tänne. Älä luo teoriallesi uutta sivua, vaan kerro se mahdollisimman tarkasti foorumilla, blogisivullasi tai tämän sivun kommentit -osiossa; muuten vain aiheutat ylläpidolle vaivaa ja sinä todennäköisesti saat porttikiellon. Sinua on varoitettu.

Teoriat

Nämä ovat fanien luomia teorioita, joilla yritetään selittää pelin outoja yksityiskohtia. Yhtäkään näistä teorioista ei olla vielä vahvistettu todeksi eikä niitä pitäisi hyväksyä kaanoniin ellei Scott Cawthon itse vahvista niitä todeksi.

Purple Guy riivaa Springtrapia

Useita lapsia murhannut Purple Guy kuoli paettuaan tappamiensa lasten sieluja Springtrap -pukuun. Puvun jousilukot aukesivat, ja Purple Guy kuoli verenhukkaan. Purple Guyn ruumis jäi puvun sisälle 20 tai 30 vuodeksi, ja Fazbear's Fright -kauhutalon henkilökunnan löytäessä Springtrapin, se vietiin kauhutaloon. Myös Purple Guyn ruumis oli yhä siellä. Uskotaan, että Purple Guy riivaa Springtrapia. Tätä tukee se, että pelaaja voi toisinaan nähdä kuvia joissa Purple Guy yrittää tulla pois puvusta, se, että Springtrapin voi houkutella lapsen (BB:n) äänellä muualle, sekä se, että Springtrap yrittää tappaa pelaajan.

Huhut

Nämä ovat fanien levittämiä huhuja, jotka ovat ajan myötä todistuneet vääriksi. Näitä ei voida hyväksyä kaanoniin, sillä ne ovat olleet yrityksiä todistaa jotakin, joka ei ole lainkaan totta tai ne keksittiin vain muiden fanien jymäyttämiseksi.

"Tämä on viimeinen FNaF."

Ennen kun tiedettiin, että neljäs peli on tulossa, monet olivat sitä mieltä, että tämä on pelisarjan viimeinen peli.

Aloita keskustelu Keskusteluja aiheesta Teoriat ja Huhut (FNaF 3)

  • Teoriat Purple Guyn todellisesta henkilöllisyydestä

    10 viestiä
    • Purple Guy on William Afton,FNAF 4:ssa pelattavan lapsen isä,joka tarkailee taloaan Golden Freddy-pehmolelulla. Sister Location:ssa pelattav...
    • Snowdecx kirjoitti:Purple Guy on William Afton,FNAF 4:ssa pelattavan lapsen isä,joka tarkailee taloaan Golden Freddy-pehmolelulla. Sis...

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki