FANDOM

Mangle "Tiedät, mitä käy jos hän saa sinut kiinni..."

Tämä sivu sisältää paljon spekulaatiota. Muista se lukiessasi sivua.
Lisäämme sivulle parhaan mahdollisen tiedon, kunhan parempia todisteita on saatavilla.

Kiitos!

Five Nights at Freddy's 4:n tarina on todella hämärä, pelottava, ja koska sillä on niin kamalan paljon aktiivisia faneja, ei sadoilta teorioilta pelin taustasta voida välttyä. Teorioiden lisäksi on myös huhuja, jotka ovat ennemmin tai myöhemmin todistuneet vääriksi. Tältä sivulta voit lukea molemmista.

Ainoastaan ylläpitäjät voivat muokata tätä sivua, joten jos haluat tänne jonkin lisäyksen, pyydä sitä joko tämän sivun kommenteissa, foorumilla tai blogisivullasi tässä wikissä. Anna teoriallesi mahdollisimman hyvät todisteet ennen sen julkaisemista. Mikäli ehdotuksesi on riittävän vakuuttava, teoriasi/huhusi lisätään tänne. Älä luo teoriallesi uutta sivua, vaan kerro se mahdollisimman tarkasti foorumilla, blogisivullasi tai tämän sivun kommentit -osiossa; muuten vain aiheutat ylläpidolle vaivaa ja sinä todennäköisesti saat porttikiellon. Sinua on varoitettu.

Teoriat Muokkaa

Nämä ovat fanien luomia teorioita, joilla yritetään selittää pelin outoja yksityiskohtia. Yhtäkään näistä teorioista ei olla vielä vahvistettu todeksi eikä niitä pitäisi hyväksyä kaanoniin ellei Scott Cawthon itse vahvista niitä todeksi.

Pelin minipeleissä esiintyvä itkevä lapsi on MarionetteMuokkaa

Joidenkin teorioiden mukaan minipeleissä esiintyvä jatkuvasti itkevä lapsi on Marionette. Tätä tukee se seikka, että molemmat itkevät koko ajan, että molemmilla on paita, jossa on raitoja sekä se, että itkevän lapsen elinaikana pizzeriassa ei vielä ollut Marionettea.Kaipaa selvennystä

Purple Guy on itkevän lapsen isä ja Freddy Fazbear's Pizzan/Fredbear's Family Dinerin työntekijäMuokkaa

On myös spekuloitu, että Purple Guy olisi minipeleissä pelattavan itkevän lapsen isä ja Freddy Fazbear's Pizzan/FredBear's Family Dinerin työntekijä, mahdollisesti jopa omistaja. Jos Purple Guy on todella itkevän lapsen isä, se selittäisi ne seikat, että itkevä lapsi ja tämän veli (sekä tämän ystävät) ovat hyvin usein kyseisessä ravintolassa, heillä on paljon Fazbear-sarjan tuotteita, kuten naamareita ja leluja, jotka esittävät hahmoja, joita oltiin vasta suunnittelemassa ja itkevän lapsen isoveljellä oli vapaa pääsy huoneisiin, joihin vain henkilökunta sai mennä.

Minipeleissä esiintyvä ravintola on Freddy Fazbear's PizzaMuokkaa

(Lisää tulossa)

Aloita keskustelu Keskusteluja aiheesta Teoriat ja Huhut (FNaF 4)

  • Mitä tapahtui bite of 87

    17 viestiä
    • Minkäläisen.Tarkoitatko tuota että mangle olisi roikottanut yövartijaa jalasta ja foxy olisi puraissut?
    • Super Disco Wave kirjoitti: Olen eniten sitä mieltä, että Mangle nosti uhrin toisesta jalasta ja uhri sitten oli väärin päin ja sitten F...
  • FNaF 4- teorioita

    12 viestiä
    • Ja kuka lapsi siihen suostuisi? :D Ei ainakaan mikään pikkulapsi...
    • FNAFan kirjoitti:Ja kuka lapsi siihen suostuisi? :D Ei ainakaan mikään pikkulapsi... jos se vain halusi? kai nyt joku vapaaehtoinen jostakin löytyy...

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki