FANDOM

Someone used one of the suits. We had a spare in the back. A yellow one. Someone used it. Now none of them is acting right.
~ Phone Guy, Five Nights at Freddy's 2

Missing children poster clean

Ensimmäisessä pelissä esiintyvät lehtileikkeet, joissa kerrotaan välikohtauksesta.

The Missing Children Incident oli välikohtaus Freddy Fazbear's Pizzassa, ja se mainitaan ensimmäisessä, toisessa ja kolmannessa pelissä. Siinä ravintolan maskotiksi pukeutunut mies houkutteli viisi pientä lasta mukaansa. Lapsia ei koskaan löydetty. Pian tapauksen jälkeen maskottien suusta ja silmistä alkoi valua verta ja limaa. Murhaaja oli mitä todennäköisimmin tunkenut lapset maskottiasuihin. Tämän takia monet asiakkaat olivat valittaneet maskottien pahasta hajusta, ja verestä kasvoilla.

TriviaaMuokkaa

  • The Missing Children Incident tapahtui 26. kesäkuuta tuntemattomana vuonna, kuten lehtileikkeistä selviää.
Tämä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Five Nights at Freddy's Wikiä laajentamalla sitä.

Lehtileike

1. lehtileike (suomennettu) Muokkaa

Lapset katoavat paikallisessa pizzeriassa - ruumiita ei löydetty.

Raporttien mukaan kaksi paikallista lasta houkuteltiin takahuoneeseen myöhäisten tuntien toimenpiteen aikana Freddy Fazbear's Pizzassa kesäkuun 26. päivänä. Vaikka videovalvonnan ansiosta teosta vastuussa oleva mies onnistuttiin tunnistamaan ja hänet vangittiin, lapsia itse ei koskaan löydetty ja heidän oletetaan kuolleen.

Poliisi on sitä mieltä, että epäilty pukeutui maskotiksi ansaitakseen lasten luottamuksen.

2. lehtileike (suomennettu) Muokkaa

Viisi lasta nyt ilmoitettu kadonneeksi. Epäilty tuomittu.

Viisi lasta on nyt liitetty välikohtaukseen Freddy Fazbear's Pizzassa, jossa sarjakuvamaskotiksi pukeutunut mies houkutteli heidät takahuoneeseen.

Vaikka epäiltyä on syytetty, ruumiita ei olla koskaan löydetty.

Freddy Fazbear's Pizza on taistellut ylämäkeä siitä lähtien ja ovat vakuuttaneet perheitä palaamaan pizzeriaan.

"Se on tragedia."

3. Lehtileike (suomennettu) Muokkaa

Paikallinen pizzeria uhattuna sulkemiseen koskien puhtaanpitoa.

Paikallista Freddy Fazbear's Pizza -pizzeriaa ollaan jälleen uhattu sulkemisella, koska terveysosasto on raportoinut paljon rakastetuista eläinmaskoteista tulevan epämiellyttävää hajua.

Poliisiin ollaan otettu yhteyttä, kun vanhemmat ovat huomanneet jotain mikä näyttää vereltä ja limalta maskottien silmien ja suiden ympäriltä. Yksi vanhemmista vertasi maskotteja "uudelleen herättettyihin ruhoihin".

4. Lehtileike (suomennettu) Muokkaa

Paikallinen pizzerian on sanottu sulkeutuvan vuoden loppuun mennessä.

Pitkän kamppailun jälkeen jatkaa toimintaansa monta vuotta sitten kyseisessä paikassa tapahtuneen tapaturman jälkeen, Freddy Fazbear's Pizza on ilmoittanut sulkevansa ovensa vuoden loppuun mennessä.

Vuoden pituisesta uuden ostajan hausta huolimatta yritykset ovat vaikuttaneet haluttomilta olemaan yhteydessä tämän yrityksen kanssa.

"Nämä hahmot tulevat vielä jatkamaan elämäänsä. Lapsien sydämissä nämä hahmot vielä jatkavat elämäänsä." - Toimitusjohtaja

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki