FANDOM

Yö 1 | Yö 2 | Yö 3 | Yö 4 | Yö 5 | Yö 6 | Yö 7

2nd night

Toinen yö on toinen taso ensimmäisessä Five Nights at Freddy's-pelissä. Kuten edellisessäkin yössä, Phone Guy soittaa pelaajalle ja kertoo tälle kaikenlaista. Hän myös kertoo Foxysta ja varoittaa katsomaan Pirate Covea aika ajoin, jottei Foxy pääsisi yllättämään.

Puhelu (suomennettu)Muokkaa

Voiceover2a
Ööh, haloo? Haloo? Tuota, jos kuulet tämän ja pääsit toiseen yöhön, öh, onnittelut! En-en puhu aivan niin kauaa tällä kertaa, kun Freddyn ja hänen ystävänsä on taipumus tulla aktiiviseksi aina viikon edetessä. Ööh, voisi olla hyvä idea tarkistaa niitä kameroita sillä aikaa, kun puhun varmistaakseni, että kaikki on oikeilla paikoillaan. Sinä tiedät...

Ööh...kiinnostavaa kyllä, Freddy itse ei tule lavalta pois hyvin usein. Kuulin, että hänestä tulee paljon aktiivisempi pimeässä, joten, hei, kai se on yksi syy olla kuluttamatta virtaa, eikö? Haluan myös korostaa käyttämään ovivaloja. (Puuttuu suomennettu lause). Joten jos-jos et satu löytämään jotain, tai jotakuta kamerassa, tarkista ovivalot. Sinulla saattaa olla muutama sekuntti reagoida...ei siitä, että sinulla olisi mitään vaaraa, tietenkään. En tarkoittanut sitä. Muista myös tarkistaa Pirate Coven verhot aika ajoin. Hahmo siellä näyttää olevan ainutlaatuinen siitä, että hänestää tulee aktiivisempi, jos kamerat pysyvät pois päältä pitkäksi aikaa. Luultavasti hän ei pidä, että häntä tarkkaillaan. En tiedä.Joka tapauksessa, olen varma, että on kaikki hallinnassa! Ööh, puhun sinulle pian!

— Phone Guy

FNAF2-yö2

Toinen yö on toinen taso toisessa Five Nights at Freddy's 2-pelissä. Se on paljon vaikeampi kuin edellinen yö. Toy Freddy, Toy Bonnie ja Toy Chica ovat aktiivisempia tänä yönä. Musiikkirasian ajastin liikkuu paljon nopeammin. Balloon Boy, Mangle ja Foxy aktivoituvat tässä yössä.

PuheluMuokkaa

Call 2b
Öh, haloo, haloo! Öö, näetkös, sanoinhan ettei ensimmäinen yö olisi ongelma. Olet luonnonlahjakkuus!

Öö, nyt olen varma, että olet huomannut vanhemmat mallit istumassa takahuoneessa. Ööh, ne ovat edellisestä sijainnista. Me käytämme niitä vain osina nyt. Alussa ajatuksena oli korjata niitä...öö, he jopa alkoivat uudistaa niitä jollakin uudella tekniikalla, mutta ne olivat vain niin rumia, tiedäthän? Haju...öö, joten yhtiö päätti mennä kokonaan uuteen suuntaan, ja tehdä niistä erittäin lapsiystävällisiä. Öö, niiden vanhempien mallien ei pitäisi pystyä kävelemään, mutta jos ne pystyvät siihen, koko Freddy-maski temppu pitäisi toimia heihin myös, joten, miten vain.

Öö...hahh...rakastan noita vanhoja hahmoja. Oletko koskaan nähnyt Foxy the Piratea? Hei odota, pysy äänessä...ai niin, Foxy. Öö, hei kuule, tuo yksi oli aina hieman hermostunut, ööh...en ole varma toimiiko Freddy- maski temppu Foxyyn, öh. Jos hän jostain syystä aktivoituu yöllä ja näet hänen seisomassa käytävän perällä, väläytä vain valo häntä kohti aika ajoin. Ne vanhemmat mallit ainakin hämmentyisivät kirkkaasta valosta. Se aiheuttaisi järjestelmän uudelleenkäynnistystä tai jotain. Ööh, mieti asiaa, sinun kannattaisi kokeilla sitä mihin tahansa huoneeseen, jossa jotain ei-toivottua voisi olla. Se voi pitää ne paikallaan muutaman sekunnin ajan. (Tämä häiriö?) saattaa olla joillakin uudemmilla malleilla myös.

Vielä yksi asia - älä unohda soittorasiaa. Olen rehellinen, en ole koskaan pitänyt tuosta nukke jutusta. Se aina oli...ajattelemassa, ja se voi mennä minne vain...en usko, että Freddy- maski huijaa sitä, niin älä vain unohda soittorasiaa.

Joka tapauksessa, olen varma, ettei se olisi ongelma. Ööh, hyvää yötä, ja puhun sinulle huomenna.

— Phone Guy

FNAF3-yö2

Toinen yö on toinen taso kolmannessa Five Nights at Freddy's 3- pelissä. Springtrap, Phantom BB ja Phantom Mangle aktivoituvat tässä yössä ensimmäistä kertaa.

PuheluMuokkaa

Latest-15
Terve kamu, minulla on sinulle mahtavia uutisia! Ensiksikin, me löysimme mahtavia vintage äänikasetteja. Luulen, että ne olivat vanhojen yövartioiden harjoittelukasetteja. Joten ajattelin, että niitä voitaisiin soittaa samalla kun asiakkaat menevät, se saa tuntumaan hienommalta. Mutta minulla on parempiakin uutisia. Voitko uskoa tätä? Me löysimme sellaisen. Oikean. Ööh, pitää mennä kamu! Se on siellä jossain, löydät sen varmaan kameroista. Kuunteles nyt tälläinen kasetti, minkä löysimme sieltä. Puhutaan myöhemmin!

(Laittaa Phone Guyn vanhan äänitteen kuulumaan)

Haloo, haloo? Tervetuloa uuteen työpaikkaasi Freddy Fazbear Pizzeriaan. Nämä kasetit antavat sinulle paljon tarvittavaa tietoa robottipukujen käsittelyyn sekä sisään- ja uloskiipeämiseen liittyen. Samalla kun opettelet miten puvut toimivat, kiinnitä huomiota seuraaviin asioihin: vahinkoihin/loukkaantumisiin/kuolemiin. Ensiksi opettele, miten maskotit toimivat, kun ne ovat robottitilassa. Robotit on ohjelmoitu menemään ääntä kohti. Tee kameramonitorissa olevalla napilla ääniä muihin huoneisiin, niin ne pysyvät pois sinun toimistostasi. Jos haluat muuttaa robotin puvuksi, niin kännä tiukasti vivusta. Vetämällä vivusta, robottiosat vetäytyvät puvun sivuille, tehden tilaa kiivetä sisään. Varmista, että lukko on kiinnitetty tiukasti, pitääksesi robottiosat sopivina. Saat lisätietoa huomenna. Muista hymyillä! Olet nyt osa Freddy Fazbearin Pizzeriaa.

— Phone Dude ja Phone Guy

FNAF4-yö2
Toinen yö on toinen taso pelissä Five Nights at Freddy's 4. Nightmare Foxy aktivoituu tässä yössä ja muut animatronicit alkavat tulla aggressiivisemmiksi, muun muassa Nightmare Bonnie ja Nightmare Chica.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki