FANDOM

Toy Chica
Toy Chica
150
Hahmo
Sukupuoli Nainen
Ammatti Lasten viihdyttäjä
Laji Animatronic-kana
Aloitussijainti Show Stage
Ensiesiintyminen Five Nights at Freddy's 2
Ääninäyttelijä -
Etkö löytänyt etsimääsi? Katso myös täsmennyssivu.

Toy Chica on vihollinen pelissä Five Nights at Freddy's 2. Se on Chican uusi ja paranneltu versio.

Ulkonäkö Muokkaa

Toy Chica on keltainen, vanhaa Chicaa "naisellisempi" animatronic kana. Hänellä on oranssi nokka, siniset silmät, pienet silmäripset ja keltaiset jalat. Hänen päässään on muutama "jalka" sekä hänellä on punaiset posket. Muilla uudistetuilla animatroniceilla on pinkit posket. Toy Chican nokka katoaa tämän lähtiessä liikkeelle. Syytä tälle ei toistaiseksi tiedetä mutta huhutaan myös, että Mangle olisi ottanut sen.

Kuten vanhalla Chicalla, hänelläkin on ruokalappu. Kuitenkin siinä lukee "LET'S PARTY!" ("JUHLITAAN!") toisin kuin vanhalla Chicalla lukee "LET'S EAT!!!" ("SYÖDÄÄN!!!").

Käytös Muokkaa

Hui

Toy Freddyn ja Toy Bonnien tavoin Toy Chican aloitussijainti on Show Stage. Aluksi hän alkaa vaeltaa pääkäytävää kohti. Sitten hän menee Party Room 4:ään, jonka jälkeen hän esiintyy toimiston uloskäynnillä. Sitten hän suuntaa Party Room 1:een, josta hän menee vasemman tuuletusaukon kautta toimistoon.

Ensimmäisissä öissä Toy Chica on aina toinen animatronic, joka lähtee liikkeelle, mutta myöhemmissä öissä hänestä tulee hyvin epäaktiivinen. Tämä johtuu siitä, että Foxy "otti hänen paikkansa", estäen Toy Chicaa tulemasta. Muiden Toy animatronicien tavoin Toy Chicasta tulee hieman aktiivinen viidennessä yössä.

Jos pelaaja näkee Toy Chican vasemmassa tuuletusaukossa, on hänen nopeasti laitettava päähänsä Freddy Fazbear -maski ja pitää sitä kunnes Toy Chica häipyy.

Äänet Muokkaa

Ääni, joka kuuluu, kun Toy Chica hyökkää pelaajan kimppuun.
Varoitus: Kovaääninen!
FNaF2ääni

Triviaa Muokkaa

  • Kun Toy Chica on lähtenyt lavalta, sen nokka katoaa ja silmät muuttuvat mustiksi.
  • Toy Chica on ainut Toy Animatronic joka hyökkää vasemmasta tuuletuskäytävästä.
  • Toy Chica on luultavasti ainoa naispuolinen toy animatronic (Manglen sukupuoli ei ole vielä tiedossa).

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki