FANDOM

Yö 1 | Yö 2 | Yö 3 | Yö 4 | Yö 5 | Yö 6 | Yö 7

150

Viides yö on viides ja viimeinen pelattava taso pelissä Five Nights at Freddy's.

Tämä yö voi olla erittäin vaikea, sillä kaikki animatronicit ovat aktiivisia ja Foxy tulee usein kuluttamaan pelaajan virtaa hakkaamalla vasempaan oveen. Se voi lopulta johtaa sähkökatkokseen, ellei pelaaja ole tarkka Foxyn liikkeissä. Pelin puhelu on epäselvä. Puhelun alussa kuulee jonkun animatronicin epäselvää puhetta ja lopussa voi kuulla katkonaiset xstream- äänet, jotka kuuluvat Bonnien, Chican tai Freddy Fazbearin (jos virta ei ole loppunut) jumpscaressa.

Viides yö on viides ja viimeinen pelattava taso pelissä Five Nights at Freddy's 2. Tämä on yksi vaikeimmista öistä pelissä, koska jokainen animatronic on uskomattoman aktiivinen.

Vaikeustaso on siinä vaiheessa, että pelaajan on käytettävä nopeita refleksejä. Tässä yössä pelaajan on oltava koko ajan tarkka, koska toy animatronicit tulevat käymään toimistossa useammin.

Puhelu (suomennettu) Muokkaa

FNAF2yö5
Haloo, haloo? Hei, hyvää työtä, viides yö! Ööm, hei, tuota, pidä silmällä asioita tänäiltana, okei? Ööm, mitä minä olen ymmärtänyt, rakennus on keskeyttänyt toimintansa, öh, eikä sinne ole lupa päästä sisään tai ulos, tiedäthän, erityisesti koskien keihin tahansa...edellisiin työntekijöihin. Ööm, kun saamme kaiken kuntoon, voimme siirtää sinut päivävuoroon, toimipaikka tuli vain...saatavaksi. Ööh, meillä ei ole sijaista vuoroosi vielä, mutta pyrimme siihen. Ööh, aiomme yrittää ottaa yhteyttä alkuperäisen ravintolan omistajaan. Ööh, mielestäni paikan nimi oli..."Fredbear's Family Diner", tai jotain sinne päin. Se on ollut suljettuna jo vuosia, vaikka epäilen, että pystymme jäljittämään kaikki. No, läpäise se yksi yö vain! (Puuttuu muutama sana)! Hyvää yötä!
~ Phone Guy

Viides yö on viides ja viimeinen pelattava taso pelissä Five Nights at Freddy's 3. Tämä yö on hyvin vaikea, sillä Springtrap ja Phantomit ovat todella aktiivisia. Jos pelaaja onnistuu läpäisemään yön, se palkitaan yhdellä tähdellä, joka näkyy päävalikossa.

PuheluMuokkaa

Latest-22
Haloo, haloo? Tässä vielä muistutus koskien yhtiön käytäntöjä turvahuoneesta. Turvahuone on varattu laitteille ja muille varusteille, jotka eivät ole tällä hetkellä käytössä. Se toimii myös varaturvapaikkana henkilökunnalle. Se ei ole taukohuone tai henkilökunnan kokoontumispaikka. Missään olosuhteissa, asiakkaita ei koskaan saa viedä tähän huoneeseen, eikä näyttelyalueen ulkopuolelle. Yrityksen johto on tietoinen, että Spring Bonnie robotti on selvästi vaihdellut paikkaa. Haluamme muistuttaa työntekijöitä, ettei tätä pukua ole turvallista käyttää missään olosuhteissa. Kiitos, ja muista hymyillä! Olet osa Freddy Fazbear Pizzeriaa.
~ Phone Guy

Viides yö on viides ja viimeinen pelattava taso pelissä Five Nights at Freddy's 4. Toisin kuin edelliset yöt, tässä yössä on vain yksi aktiivinen animatronic, Nightmare Fredbear. Hengitykset korvataan sen sijaan naurulla ja nopealla taskulampun väläyksellä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki